Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Har lenge hatt lyst til å prøve dette hjemme. Er det noen som har erfaring som kan anbefale meg ett merke som er verdt pengene? Burde jeg satse på soak off eller den typen jeg må file av. Tenker selv at soak off er det jeg burde gå for da jeg fort kan finne på å ville bytte design ganske ofte til å begynne med 😯 NNoe annet jeg burde tenke på før jeg skaffer meg ett sett? Er startsettene det beste å begynne med, eller kjøpe utstyret hver for seg. Kjenner nå at jeg har fryktelig lyst til å prøve dette nå. Har gått å vurdert dette av og på i flere år nå. Håper inderlig noen har noen gode råd eller tips å komme med. Anonymous poster hash: 3ddcc...edd
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: 3ddcc...edd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Ingen som kan? ☹ Anonymous poster hash: 3ddcc...edd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Ingen som kan? ☹ Anonymous poster hash: 3ddcc...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå