Gå til innhold

Hormonspiral pga kraftig blødninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk før jul satt inn hormonspiral pga svært kraftige mens blødninger.

Men siden har jeg hatt småblødninger så og si hver dag, eller ikke blødninger, men brun utflod/spotting, og MÅ ha truseinlegg / lite bind hver dag.

Ingen ubehag/smerter eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 5e1a1...de7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har dor lite jern. Jeg vet om flere som på annen prevensjon har opplevd konstant spotting, og de har blitt anbefalt av legen å ta jerntilskudd. Da har det sluttet.

Anonymous poster hash: 78b08...736

Skrevet

Mener det står i pakningsvedlegget til Mirena at du kan spotte/blø uregelmessig i opptil seks måneder. Gynekologen mente 2-4 var vanlig. Jeg var tålmodig.. To måneder kom og gikk.. Så fire måneder.. Så et halvt år.. Og så videre. Ble aldri kvitt blødningsproblemene, og hver menstruasjon var uregelmessig både i forhold til når den dukket opp og hvor lenge den varte. Kunne ikke bevege meg en meter utafor døra uten å ha med meg et lager med truseinnlegg, bind og tamponger, for jeg visste aldri når en blødning kunne inntreffe, og hvor kraftig den ville være.

Etter ca et år dro jeg ut skiten selv. Aldri om jeg skal sette inn hormonspiral igjen!

Skrevet

Hmmmm, ta jern da kanskje..og vednte å se litt til.....Flere med erfaring???????????

Anonymous poster hash: 5e1a1...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...