Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Dagen er helt greit altså, men nyter morgen og kveld :-) Anonymous poster hash: 02ad1...d94
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Elsket kveldene og nettene før, for da kviknet jeg til etter en lang og trett dag og fikk endelig gjort noe. Var skikkelig b-menneske som ble lys våken på kvelden. Nå er jeg ett sove-hele-døgnet-men-aldri-blir-uthvilt-menneske. Sovner nærmest stående og får aldri gjort noe. Hater dette nye livet mitt! Har testet for vitaminmangel og stoffskifte men alt er visstnok i orden. Anonymous poster hash: d4cf4...9e5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Elsket kveldene og nettene før, for da kviknet jeg til etter en lang og trett dag og fikk endelig gjort noe. Var skikkelig b-menneske som ble lys våken på kvelden. Nå er jeg ett sove-hele-døgnet-men-aldri-blir-uthvilt-menneske. Sovner nærmest stående og får aldri gjort noe. Hater dette nye livet mitt! Har testet for vitaminmangel og stoffskifte men alt er visstnok i orden. Anonymous poster hash: d4cf4...9e5 Slik er jeg og. Er konstant trøtt Anonymous poster hash: 41339...1e9
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Elsket kveldene og nettene før, for da kviknet jeg til etter en lang og trett dag og fikk endelig gjort noe. Var skikkelig b-menneske som ble lys våken på kvelden. Nå er jeg ett sove-hele-døgnet-men-aldri-blir-uthvilt-menneske. Sovner nærmest stående og får aldri gjort noe. Hater dette nye livet mitt! Har testet for vitaminmangel og stoffskifte men alt er visstnok i orden. Anonymous poster hash: d4cf4...9e5 Slik er jeg og. Er konstant trøtt Anonymous poster hash: 41339...1e9 Har du funnet ut hvorfor? Er håpløst å prøve å finne ut av det, og legen ser ikke ut til å skjønne hvor alvorlig det egentlig er. Det gjør faktisk vondt å leve for trøttheten er så tung at ingenting vekker meg skikkelig. Anonymous poster hash: d4cf4...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå