Gå til innhold

Er det fint i Praha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt oss dit i juli, uten barn.. Alle erfaringer tas i mot med takk :) (priser på mat/shopping og div)

Anonymous poster hash: bb4e2...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er fint og mange fine severdigheter eller hva nå det heter :D  Vi var der på klassetur. Det var billig da, men det er noen år siden. Det er mange discotek, koselige markeder i byen og man kommer raskt frem med kollektivtrafikken. Det er absolutt en by som er verdt et besøk :)

Skrevet

Praha er en helt fantastisk by ❤️

Anonymous poster hash: e368b...713

Skrevet

Kjempefint. Øst-Europas Paris ;)

Veldig pittoresk(heter det det?) by med vakker arkitektur. Mange forskjellige spisesteder å velge mellom i alle prisklasser. Dere må ta en tur innom La Boheme Bourgeouise(tror jeg det skrives)

Skikkelig tradisjonelt tsjekkisk snobbekjøkken. Nydelig mat og vin! Dyrt men likevel overkommelig for en gjennomsnittlig norsk lommebok. Og absolutt verdt det.

Anonymous poster hash: 624b1...141
Skrevet

Det er nydelig der! Var der da jeg var yngre, og har lengtet tilbake siden. Helt fantastisk :)

Eneste tipset jeg kan komme med (Om du kan kalle det det) er å bo så nær sentrum som mulig. Vi bodde på den ene siden av Karlsbroen, og det var helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 005bb...849
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Praha er en nydelig by! Gled dere, nyt stemningen der nede!

Skrevet

Helt fantastisk fint! Vi var på våren og det var perfekt. Da var det sånn at vi kunne sitte på utecafe med cardigan eller lett jakke. På sommeren kan det jo kanskje bli litt for varmt. Jeg skal tilbake engang, men er sulten på å se andre steder også.

Anonymous poster hash: 278b9...353
Skrevet

Praha er kjempefint. Har vært der i juli. Det var varmt, men trivelig. Det er mye å se, masse koselige uteserveringen, bra restauranter, koselig gamleby med fine men typiske turistbutikker. Fåes deg slottshøyden, jødekvartalet, den astronomiske klokka og Karlsbroen. Ikke er det så dyrt heller. Anbefales..

Anonymous poster hash: 0d0e3...a74

Skrevet

Tusen takk for masse svar! :D Har tenkt å overraske med tur i bursdagsgave til kjæresten, og har så innmari vanskelig for å bestemme meg :P

Jeg har sett på Friday hotell, ligger midt i sentrum med gåavstand til det meste, og i enden av ene hovedshopping gaten..tror dere det er lurt?

Skrevet

Dytt?

Skrevet

Beliggenheten til hotellet ser fin ut. Godt utgangspunkt og kort vei til det meste. Praha er flott...ikke noe å lure på:) Rimelig og flott plass med massevis av gode spisesteder.

Anonymous poster hash: 2a2ec...957

Skrevet

Kan bli veldig varmt i juli. Type 30 grader varmt. Optimal tid å reise er april-mai eller september.

Ville bodd i gamlebyen, ved slottet eller utenfor sentrum men langs den grønne metroen. Unngå Vaclavske namesti som er hovedgaten.

Anonymous poster hash: d9bef...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...