Gå til innhold

Amme-te??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp høre om noe som heter amme-te. Jeg vil gjerne øke melkeproduksjonen, noen som vet om noen bra merker?
Hvor får jeg kjøpt dette? Erfaringer? :) (Skal også kjøpe vørterøl idag selv om det smaker DRIT) 

Anonymous poster hash: 7362e...a80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en som heter kloster tror jeg. Syns den smaker helt greit og du får kjøpt det på helsekost butikker ;) jeg bruker den for å regulere magen til babyen, men den skal også hjelpe på å øke produksjonen ;)

Skrevet

Da har jeg kjøpt kloster te :) Den lukter lakris, gleder meg til og smake! satser på at den øker litt også! :)

Skrevet

Har du en baby som sover mye? I så fall, sov med den! Søvn er alfa-omega for å øke produksjonen. Ha noen dager(kansje en hel uke) uten noen som helst planer, og slapp av foran tven, drikk amme-te og vørterøl(det funker også med alkoholfri øl). Lykke til :-)

Skrevet

Har du en baby som sover mye? I så fall, sov med den! Søvn er alfa-omega for å øke produksjonen. Ha noen dager(kansje en hel uke) uten noen som helst planer, og slapp av foran tven, drikk amme-te og vørterøl(det funker også med alkoholfri øl). Lykke til :-)

Hun sover aldri om dagen (uten på fanget) men om natta sover hun heldigvis leenge! :) Så får nok søvn føler jeg :) Hender jeg må vekke henne om natta for og "holde det igang", pluss at jeg ammer minimum hver 2 time om dagen :) Likevell føler jeg det er litt snaut med melk ;/

Får satse på det blir bedring nå som jeg har både te og munkholm! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...