Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Fikk nettopp høre om noe som heter amme-te. Jeg vil gjerne øke melkeproduksjonen, noen som vet om noen bra merker?Hvor får jeg kjøpt dette? Erfaringer? (Skal også kjøpe vørterøl idag selv om det smaker DRIT) Anonymous poster hash: 7362e...a80
Prinsesse07 Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Jeg bruker en som heter kloster tror jeg. Syns den smaker helt greit og du får kjøpt det på helsekost butikker jeg bruker den for å regulere magen til babyen, men den skal også hjelpe på å øke produksjonen
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Da har jeg kjøpt kloster te Den lukter lakris, gleder meg til og smake! satser på at den øker litt også! Anonymous poster hash: 7362e...a80
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Har du en baby som sover mye? I så fall, sov med den! Søvn er alfa-omega for å øke produksjonen. Ha noen dager(kansje en hel uke) uten noen som helst planer, og slapp av foran tven, drikk amme-te og vørterøl(det funker også med alkoholfri øl). Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Har du en baby som sover mye? I så fall, sov med den! Søvn er alfa-omega for å øke produksjonen. Ha noen dager(kansje en hel uke) uten noen som helst planer, og slapp av foran tven, drikk amme-te og vørterøl(det funker også med alkoholfri øl). Lykke til :-) Hun sover aldri om dagen (uten på fanget) men om natta sover hun heldigvis leenge! Så får nok søvn føler jeg Hender jeg må vekke henne om natta for og "holde det igang", pluss at jeg ammer minimum hver 2 time om dagen Likevell føler jeg det er litt snaut med melk ;/ Får satse på det blir bedring nå som jeg har både te og munkholm! Anonymous poster hash: 7362e...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå