Elskerhøsten2014 Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Etter jeg byttet fra vanlig cola til cola zero og max for 4-6 uker siden har jeg gradvis mistet matlysten,noe flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Like god matlyst både når jeg drikker lettbrus og ikke Før drakk jeg pepsi max hver dag, men nå har jeg kuttet ned til å kun drikke det lørdag og søndager. Men, matlysten er den samme både i helgene og ukedagene. Anonymous poster hash: f5d9e...e55
Josette Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Nei, får skikkelig sukkersug de gangene jeg drikker lettbrus.
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Huff ja. Og jeg spiser litt lite fra før av så jeg burde vel droppet den, men det er verre enn å slutte å røyke :-P
Hjertefru Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Drakk Pepsi Max en periode, det virket motsatt på meg :/
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2014 Oki, virker motsatt på dere ja,typisk da
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Etter et glass pepsi max kan jeg klare meg lenger uten mat, type drøye middagen en times tid f.eks. Men totalt uten matlyst, det er jeg absolutt ikke Anonymous poster hash: 1460e...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå