Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 hørtes ikke ut som ferien hadde gjort henne godt. makan til frekke kommentarer. forsøk p å åvære morsom er jo rene spydigheter. stakkars kollegaer! Anonymous poster hash: 18986...43c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Hun er alltid frekk Anonymous poster hash: c038a...011
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Ja, hun er frekk. Har aldri likt å se på GMN når hun er på. Alltid småfrekke kommentarer. Anonymous poster hash: 38d5a...77a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Haha, igjen? Lå en video på youtube der hun kommenterte uttalen til værmelderdama eller noe..til henne.. slem dame!!! Anonymous poster hash: d3850...42d
skinnfilla Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Ja , hun er temmelig ufyselig til tider... Husker å ha sett et klipp på YouTube med et eller annet. Hakeslepp, sa hun virkelig det? følelse.....
Gjest MMJ Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Heh, trodde det bare var jeg som syntes det Må inn å se på youtube!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Etter å ha sett henne i en dyrebutikk på ett kjøpesenter der hun bestilte noe de var tomme for og hun i kassa sa, hva er navnet ditt og Vår svarte. Vet du ikke HVEM jeg er! Så bestemte jeg meg for at Vår er ei skikkelig hurpe. Flaut. Anonymous poster hash: a9f81...b3d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Frekk og slem, synes jeg hun virker som. Skikkelig hurpe som bare blir verre med årene. Anonymous poster hash: 35d14...6f6
Gjest Pusikatt Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Det går veldig mange sånne "vet du ikke HVEM jeg er" historier om veldig mange kjendiser. Vandrerhistorie kalles det visst. Tror ikke på dem.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Joda, hun er frekk! Minst like frekk i virkeligheten. Jeg jobbet på et sted hun pleide å gå for noen år siden. Hun var ekstremt frekk og trodde tydelligvis at hun var mye viktigere enn alle de andre kundene (maaaange kunder på dette stedet). Jeg prøvde alltid å unngå å ekspedere henne Anonymous poster hash: 8c61f...a22
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Det går veldig mange sånne "vet du ikke HVEM jeg er" historier om veldig mange kjendiser. Vandrerhistorie kalles det visst. Tror ikke på dem. Driter i om du ikke tror dem. ;-) jeg STO der. :-D Anonymous poster hash: a9f81...b3d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 link til youtube? Anonymous poster hash: 53862...89a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 De kjenner henne nok ganske godt og det er nok mye interne, ironiske kommentarer. Hadde det vært så ille eller kollegaer tatt seg nær av eller ekkel stemning pga henne hadde hun vært tatt av skjermen for lenge siden og heller satt på andre oppgaver i TV2. Kalles personalpolitikk! Klart hormonelle, unge og/eller umodne dobbelte reagerer på henne synes jeg ikke er rart. Det sies at ironisk sans er den siste sansen som utvikles hos mennesker! Anonymous poster hash: e6537...c31
skinnfilla Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Det går veldig mange sånne "vet du ikke HVEM jeg er" historier om veldig mange kjendiser. Vandrerhistorie kalles det visst. Tror ikke på dem. Driter i om du ikke tror dem. ;-) jeg STO der. :-D Anonymous poster hash: a9f81...b3d Knut Bjørnsen sa det til meg for mange år siden, dagane prøvde å snike seg foran alle i kassakøen. Haha jeg fant ut senere at det var han i kvitt eller dobbelt :/
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Mista all respekt for henne når hun kommenterte under flyangrepene 11.september. Hun kalte terrorangrepene for "begivenheten". Synes hu er brautete på GMN og. Humor eller ei, det faller jo tydeligvis ikke i smak til så mange.. Anonymous poster hash: 69655...669
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 Det går veldig mange sånne "vet du ikke HVEM jeg er" historier om veldig mange kjendiser. Vandrerhistorie kalles det visst. Tror ikke på dem. Driter i om du ikke tror dem. ;-) jeg STO der. :-D Anonymous poster hash: a9f81...b3d Vi er flere som ikke kjøper historien din.... Du valgte å høre det du tror! Anonymous poster hash: e6537...c31
Gjest Julia1984 Skrevet 24. februar 2014 #18 Skrevet 24. februar 2014 Jeg var sammen med henne og mannen, Knut, i et bryllup i fjor. Opplevde henne veldig koselig, blid og munter. Utadvendt og kjapp (morsom) i replikken.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Er det ikke Torsdagskveld fra Nydalen som har en parodi på Vår Staude. Hun Bonde Tusvik som spiller henne, der hun alltid framstår som veldig frekk og ufin. Så det må jo være noe i det
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 Det går veldig mange sånne "vet du ikke HVEM jeg er" historier om veldig mange kjendiser. Vandrerhistorie kalles det visst. Tror ikke på dem. Driter i om du ikke tror dem. ;-) jeg STO der. :-D Anonymous poster hash: a9f81...b3d Vi er flere som ikke kjøper historien din.... Du valgte å høre det du tror! Anonymous poster hash: e6537...c31 Haha. Selvom DU har stemmer i hodet og hører mye rart betyr ikke at jeg har det. ;-) Anonymous poster hash: a9f81...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå