MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Etter et bad i går kveld med badebomben "Honey Bee" fra Lush ble badekaret vårt og min kjære rosa badegakk, Anna (Anka), farget GULE!! Etter skrubbing med ymse remedier er badekaret sitt gamle jeg, men Anna ser ut som hun har blitt rammet av gulsott Jeg har bl.a. prøvd å vaske henne med bl.a. Zalo og Klorin, men hun er fremdeles full av gule skjolder. Det er selvsagt ikke krise at Anna har fått litt gult på seg, men det ser jo ikke veldig pent ut. Er det noen av dere DiB-damer som har tips til hvordan jeg kan fjerne misfargingen?? Både Anna og jeg blir svært glade for tips P.S: Undertegnede ble heldigvis ikke gul.
Ziva Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Klin inn Anna Anka med barberskum og la Anna stå en stund før du skrubber henne ren med en neglbørste.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Gakker ER jo gule. Kanskje dette er til det beste for Anna. ;-) Anonymous poster hash: 49722...636
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2014 Takk for tips Vi venter i spenning. Til Anonym som mener at alle badegakker er gule: Her i huset har vi tro på mangfold og fargerikt fellesskap i badegakk-bestanden
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Mente ikke på noen måte å diskriminere Anna. Hun er flott som hun er. Mente kanskje at Anna selv vil være gul. ;-) Anonymous poster hash: 49722...636
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2014 Mente ikke på noen måte å diskriminere Anna. Hun er flott som hun er. Mente kanskje at Anna selv vil være gul. ;-) Anonymous poster hash: 49722...636 Det kan hende. Jeg har ikke spurt henne Kanskje vi har nedprioritert badegakkenes rett til medbestemmelse?? *krise*
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Viktig å ta hensyn til hva Anna vil også. Hvis man ikke klarer å se Anna som et eget individ med følelser så burde man kanskje ikke gå til anskaffelse av en gakk. Bare nevner det. ;-) Anonymous poster hash: 49722...636
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2014 Klin inn Anna Anka med barberskum og la Anna stå en stund før du skrubber henne ren med en neglbørste.Etter behandlingen med barberskum og børste er misfargingen mye mindre synlig Tusen takk!
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Missfarget badeAND, snakk om verdensproblemer gitt
I scream for icecream! Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg synes du er utrolig søt som bader med en rosa badeand. Knis! Endret 24. februar 2014 av I scream for icecream!
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2014 Missfarget badeAND, snakk om verdensproblemer gitt Intet problem er for stort eller for lite her på DiB
Ziva Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Klin inn Anna Anka med barberskum og la Anna stå en stund før du skrubber henne ren med en neglbørste.Etter behandlingen med barberskum og børste er misfargingen mye mindre synlig Tusen takk! Har du barberskum for menn så bruk det. Det er mere effektivt.
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2014 Jeg synes du er utrolig søt som bader med en rosa badeand. Knis!Har fått den av Kjæresten Vi har en hel flokk badegakker!
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 24. februar 2014 Klin inn Anna Anka med barberskum og la Anna stå en stund før du skrubber henne ren med en neglbørste.Etter behandlingen med barberskum og børste er misfargingen mye mindre synlig Tusen takk! Har du barberskum for menn så bruk det. Det er mere effektivt.Kjæresten bruker maskin, men vi tar sikte på en ny behandling av Anna i ettermiddag. Jeg vurderer det slik at hun trenger å innhente seg litt nå. Hun lukter forøvrig deilig av lavendel.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 hahaha,hvor får du tak i alle disse sprø og supersøte badeandene?? jeg vil også ha!!(eller jeg må vel skylde på barna mine, at de vil ha de.:!) Anonymous poster hash: 1f628...676
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 24. februar 2014 hahaha,hvor får du tak i alle disse sprø og supersøte badeandene?? jeg vil også ha!!(eller jeg må vel skylde på barna mine, at de vil ha de.:!) Anonymous poster hash: 1f628...676 Så hyggelig at du liker vår lille flokk med badegakker Den gale vitenskapsmannen (Albert And) er fra Lucky Duck. Astro And, Buzz Aldrin And og Anna Anka har Kjæresten kjøpt på nett (vet ikke hvor, men skal finne ut).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå