Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Babyen min på 5 måneder har sovet med meg siden han ble født. Han våkner altfor ofte om natten for melk/kos, beveger seg for mye,osv. Så kvaliteten på søvn er minimal. Jeg begynner på skolen om en mnd og håper jeg kan amme 2-3 ganger om natten istedenfor 5-7 og at han sover i sin egen seng. Trenger all tips jeg kan få. Har på følelsen at dette ikke blir lett da den eneste måten han sover på er med puppen i munnen. Gruer meg Wish me luck! Anonymous poster hash: b4649...a10
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Ingen gode tips. Jeg synes det var enklere å samsove, amme i søvn og ellers bare følge babyens behov. Nattammingen ga seg av seg selv her. Det var mye amming i akkurat 5mnds alder, men det roet seg av seg selv ganske fort Anonymous poster hash: 9b94b...80e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Ingen gode tips. Jeg synes det var enklere å samsove, amme i søvn og ellers bare følge babyens behov. Nattammingen ga seg av seg selv her. Det var mye amming i akkurat 5mnds alder, men det roet seg av seg selv ganske fort Anonymous poster hash: 9b94b...80e Takk for svar. Håper det blir lettere for meg med egen seng, for hvis det blir verre da har jeg et problem! Jeg føler at jeg våkner hver time av natten (ser på klokken og da er det 2,3,4,osv). Anonymous poster hash: b4649...a10
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Skal han sove på samme rom? Jeg ville lagt en t skjorte du har brukt oppi sengen til baby Sånn at babyen lukter deg der Masse lykke til - det blir en overgang Anonymous poster hash: 50dca...119
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Skal han sove på samme rom? Jeg ville lagt en t skjorte du har brukt oppi sengen til baby Sånn at babyen lukter deg der Masse lykke til - det blir en overgang Anonymous poster hash: 50dca...119 Ja! han skal være rett ved siden av min egen seng til han blir ca 1 år, tenker jeg:) Anonymous poster hash: b4649...a10
smet Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Eg lar småtten sovne på pupp i senga vår, og så flytter eg han over når har sove ei lita stund. Men han er berre tre veker gammal, så er lett å flytte..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Oi, dette var som å lese om meg selv! Har ingen gode tips, men vil gjerne ha noen om du knekker koden. Vi har så smått prøvd å la han sovne i sin egen seng, men tar fort en times tid med kontinuerlig sang fra vår side og gråt fra hans side før han endelig sovner.. Anonymous poster hash: d3e80...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå