Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Hei! Noen som har erfaringer med dette hotellet? Vi vurderer ferie hit, 2 voksne og et barn på 3 år. Er opptatt av at det skal være fint for minsten, bra med aktiviteter osv Lurer også på hvordan rommene er og hotellet i seg selv? Burde man gå for all inclusive eller ikke? Anonymous poster hash: 2074c...091
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Lurer jeg på og. Og er bussturen fra flyplassen lang og slitsom? Vi har en på 3 år og en på ca halvåret når vi vil reise. Anonymous poster hash: 9a3c6...2ed
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Ingen som har noe input her? Anonymous poster hash: 2074c...091
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Jeg syns maten var dårlig. Bassengene var iskalde, må opp tidlig for å få solsenger og en må holde fort der store deler av dagen pga de tar vekk håndklær og slikt. Det er ett stykke unna andre steder som man kan spise. Rommene er greie men ikke noe å skryte av. Kveldshowet er bra spesielt når skandinaviske har det. Mye engelskmenn som er rimelig fulle og fulle rundt ungene. Jeg likte det ikke.. Og bussturen tar over en time og er ikke noe spesielt gøy heller. Anbefaler ikke mallorca Anonymous poster hash: 3bc4a...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå