skinnfilla Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jenta mi på 8 hadde et kraftig anfall i dag tidlig , hun hadde et anfall da hun var 5, Og ved 1,5 og 3 år. Det er selvfølgelig helt jævlig og alt det der, man blir så utrolig redd! Vondt å se på og man blir maktesløs. Men, det burde jo gi seg? Hun er jo så stor! Vi har vært på legevakt og sjekka jenta. Hun skal ha en ekg i løpet av uka, bare for å se. Hun er veldig redusert nå pga anfallet og influensa. Er det noen som har vært borti dette? Når har de vokst de av seg?
Katta i sekken Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Hei. Min jente har også feberkramper. Hun blir 9 i år, hadde et par stykker i høst. Hun har vert å tatt eeg, som heldigvis var helt fin. Vi har og vert til konsultasjon med lege på barneklinikken, og alle prøver ser helt fine ut. Der fikk jeg resept på spesialmedisin i forhold til feberkramper til å ha i hjemmet. Fikk beskjed om at de fleste slutter å ha feberkramper rundt 5-6 års alderen, men at det alltid finnes unntak. De har navnet hennes i registeret dersom det skille være noe, og hun vil bli innkalt til oppfølgingstime om ett år. Er skremmende når slikt skjer, så har vært greit å få det undersøkt. Lykke til.
skinnfilla Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2014 Hei. Min jente har også feberkramper. Hun blir 9 i år, hadde et par stykker i høst. Hun har vert å tatt eeg, som heldigvis var helt fin. Vi har og vert til konsultasjon med lege på barneklinikken, og alle prøver ser helt fine ut. Der fikk jeg resept på spesialmedisin i forhold til feberkramper til å ha i hjemmet. Fikk beskjed om at de fleste slutter å ha feberkramper rundt 5-6 års alderen, men at det alltid finnes unntak. De har navnet hennes i registeret dersom det skille være noe, og hun vil bli innkalt til oppfølgingstime om ett år. Er skremmende når slikt skjer, så har vært greit å få det undersøkt. Lykke til.Takk for svar Hm , 9år, ja. Min blir 8 snart. Godt å høre prøvene var fine, hodet kverner.... Det går nok helt sikkert fint, men blir bare så redd ! Det er helt forferdelig, tror ungen skal dø , hver gang! De snakket om å sende henne på nevroligisk i en annen by, da var på legevakta . De tok det veldig alvorlig, og da blir mor skremt. Men som sagt skal vi til fastlege når hun kommer til hektene igjen. Nå sover hun. Hadde håp om at det var ferdig, men da er vel bare å klargjøre seg for våkenetter igjen når feberen melder seg . Takk for beroligende svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå