Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jepp, helt riktig det som står i overskriften. Jeg er vel nærmest en katastrofe med mat og sleiver så stort sett er det mannen min som lager middag. Men i dag tenkte jeg at jeg skulle lage middag. Mannen kommer til å få sjokk. Og da trenger jeg litt hjelp av dere erfarne husmødre som faktisk kan og liker og lage mat. Tenkte jeg skulle lage kjøttboller med tacokrydder, hjemmelaget potetmos og tomatsaus. Jeg er veldig glad i hvitløk og tenkte at det må jeg jo ha i tomatsausen. MEN blir det fullstendig kræsj med taco kjøttboller og tomatsaus med hvitløk? Anonymous poster hash: 45961...b69
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Nei, det blir ikke krasj. Det er en helt vanlig kombinasjon. Anonymous poster hash: 55bf6...d20
Bare blåbær Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Det blir nok godt:) lykke til og bon apetitt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Takk :-) Fikk plutselig så lyst på det. Anonymous poster hash: a8aab...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå