Gå til innhold

Hva skal jeg svare? Litt langt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i en sammenkomst i morgen, folk kommer til å spørre meg når jeg skal ut i arbeid igjen. Er egentlig ferdig med permisjonen. Men jeg går på aap pga en kronisk sykdom jeg fikk påvist for en stund siden. Jeg er under utredning, men må ta en annen utdanning!

Hva skal jeg svare? Det er så flaut, jeg vil ikke snakke sykdom. Hvordan kan jeg unngå det? Det er gode og dårlige perioder, jeg holder meg hjemme når jeg er syk, så det er ingen som ser det heller.

Å svare hjemmeværende betyr jo at det er de som betaler meg for å gå hjemme.

Det var noen som spurte meg i sommer hva og hvor jeg jobbet. Jeg svarte, men jeg løy jo! Jeg er slem :(

Anonymous poster hash: 54fa3...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor skal de tro det er de som "betaler" for at du er hjemme?

Hvis ikke de vet du er hjemme pga sykdom?

Enten må du fortsette å late som du bare er hjemmemamma, og ikke mottar noe fra NAV.

Om du svarer du er hjemmemamma og ferdig med det trenger ikke de vite mer?

Eller så sier du det som det er at du fikk påvist sykdom og er under utredning.

det er igrunn ikke Værre enn det.

Men vil du ikke snakke sykdom sier du bare hjemmemamma...?!

Endret av Turtelduen
Skrevet

Det er vel ikke noe flaut. Jeg hadde bare sagt at for meg er det viktig å ha lengre permisjon med barnet, så da blir jeg hjemme en stund til :) Hvis jeg hadde en sykdom tilføyd det også...

Anonymous poster hash: 8c935...5b0
Skrevet

Det enkleste er å si at du ikke vet siden du er under utredning men at du ikke har lyst til å snakke om det.

Anonymous poster hash: 7d8c7...bf8
Skrevet

Si at du har ulønnet permisjon og vurderer å ta ny utdannelse.

Anonymous poster hash: 8fe3f...e4e
Skrevet

Takk for svar <3 da sier jeg at jeg er under utredning og skal ta ny utdanning :) da spør de sikkert ikke mer.

Jeg har nok tenkt litt for vanskelig på hva jeg skal svare.

Takk igjen :D

HI

Skrevet

Si at du har ulønnet permisjon og vurderer å ta ny utdannelse. Anonymous poster hash: 8fe3f...e4e

da skjønner de etter hvert at jeg lyver :( det er folk som jeg kommer til å være mye sammen med i mange år fremover. Men har ikke snakket så mye med dem før.

Skrevet

Du, husk at det ikke er flaut og ha en diagnose.

Selv har jeg tre. Svarer når folk spør, men oppmuntrer ikke til det. Folk spør lite egentig.

Anonymous poster hash: bfc4e...e4c
Skrevet

Du, husk at det ikke er flaut og ha en diagnose.

Selv har jeg tre. Svarer når folk spør, men oppmuntrer ikke til det. Folk spør lite egentig.

Anonymous poster hash: bfc4e...e4c

jeg synes det er ganske flaut å bare gå hjemme. Jeg rødmer for ingen ting ogsp. Det gjør ikke saken bedre.

Skrevet

Der er ikke noe å være flau over. Hvorfor synes du deg? Det er vel bare spnn det er.... jeg hadde bare vert ærlig, og hadde de reagert noe på det så får det være deres problem:/

Anonymous poster hash: 02690...272

Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt!! Du har bare ikke bestemt deg enda, koser deg hjemme med barnet og vurderer å studere!

Anonymous poster hash: 30ee0...789

Skrevet

Der er ikke noe å være flau over. Hvorfor synes du deg? Det er vel bare spnn det er.... jeg hadde bare vert ærlig, og hadde de reagert noe på det så får det være deres problem:/ Anonymous poster hash: 02690...272

fordi det ikke synes på meg at jeg har en sykdom. Da tror de sikkert at jeg er hypokonder som naver :(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...