Gå til innhold

Kjære du


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kommer å setter deg inne i busskuret for å røyke - hut deg ut her fra!

 

Anonymous poster hash: b323e...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hut deg ut schæl!



Anonymous poster hash: f9f5c...ade
Skrevet

Herregud, jeg er så hjertens ENIG!!!!! Møkkarøyk altså. Forpest gjerne dine egne lunger, men hold deg unna mine!



Anonymous poster hash: 6d229...8c1
Skrevet

Funker nok bedre hvis du sier ifra til den som røyker i busskuret. Personen er neppe her inne.

 

Anonymous poster hash: 4f893...0ea

Skrevet

Det er bare å si ifra!

Jeg røyker selv, men påfører ingen andre plager ved å røyke oppi folk.

Utrolig kjipt å dele buss med stinkende røykklær.

 

Samme med folk som står foran dører, inngangspartier og lignende!

 

El sigarett er bestilt , satser på å bli røykfri i sommer:)

 

Anonymous poster hash: 8004a...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...