Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Som kommer å setter deg inne i busskuret for å røyke - hut deg ut her fra! Anonymous poster hash: b323e...1cf
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Hut deg ut schæl! Anonymous poster hash: f9f5c...ade
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Herregud, jeg er så hjertens ENIG!!!!! Møkkarøyk altså. Forpest gjerne dine egne lunger, men hold deg unna mine! Anonymous poster hash: 6d229...8c1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Funker nok bedre hvis du sier ifra til den som røyker i busskuret. Personen er neppe her inne. Anonymous poster hash: 4f893...0ea
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Det er bare å si ifra! Jeg røyker selv, men påfører ingen andre plager ved å røyke oppi folk. Utrolig kjipt å dele buss med stinkende røykklær. Samme med folk som står foran dører, inngangspartier og lignende! El sigarett er bestilt , satser på å bli røykfri i sommer:) Anonymous poster hash: 8004a...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå