Gå til innhold

sykepleiere, se hit;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier som har jobbet på sykehjem lenge. Jeg merker at jeg ønsker å skifte jobb nå, men jeg vet ikke hvor jeg skal søke . Vi har jo mange jobbmuligheter..hvor jobber du? Og hvordan er en typisk arbeidsdag?

Anonymous poster hash: b9154...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber natt i hj.sykepleien. Har jobbet dag også, men går natt nå pga mer tid hjemme med barna (langfri med 9 dager). Trives selvfølgelig best på dagen, for det er hardt å snu døgnet. Men det jeg liker så godt med jobben min er at vi får den "pausen" mellom hvert besøk i bilen. På dagtid er du jo også alene, utenom på rapporter og pause, så er veldig selvstendig. På natten er vi to sammen, veldig koselig. 

Veldig befriende at når du går fra en plass, så er du liksom ferdig der, så skal du til neste. Ingen klokker som ringer ;) Utenom telefonen da :) 

Anonymous poster hash: 66f18...3f8
Skrevet

Takk for svar:-)

Anonymous poster hash: b9154...1b6

Skrevet

Kirurgisk avdeling. Travelt, utforderende og spennende. Ingen dager er like. 3 delt turnus.

Anonymous poster hash: 710ae...7c5

Skrevet

Jobber på sengepost på sykehus. Starter dagen med at alle samles. Så deler vi oss opp i grupper av får rapport. Som regel starter dagen med stell, mat og medisiner. Deretter mye undersøkelser av pasienter som vi assisterer i. Jobber på en akutt avdeling, så vet aldri med sikkerhet hva dagen bringer. Det var litt skummelt i begynnelsen, men nå elsker jeg det. Endel ting er standard i løpet av dagen, men mange ting er pasient og diagnose avhengig

Vi er mange i samme aldersgruppe. Deilig. Fått mange nye venner blant kollegaene mine. Flott gjeng. Jeg har jobbet på sykehjem, hjemmesykepleie og nå sykehus. Trives best på sykehus fordi alt ikke blir så rutine og fordi man jobber nærmere med sine kollegaer. Jeg syntes nu står mer alene som sykepleier i hjemmesykepleie og på sykehjem

Lykke til

Anonymous poster hash: 5abb1...2ef

Skrevet

Jeg er student men vil gjerne bruke tråden til å spørre om en ting også!

Har dere fått jobb på akkurat den avdeling dere ønsket? Eller er det vanskelig å kunne velge sånn at man må bare ta den jobben man får?

Anonymous poster hash: 878a9...a5e
Skrevet

Jeg er student men vil gjerne bruke tråden til å spørre om en ting også!

Har dere fått jobb på akkurat den avdeling dere ønsket? Eller er det vanskelig å kunne velge sånn at man må bare ta den jobben man får?

Anonymous poster hash: 878a9...a5e

Jeg søkte meg jobb på en avdeling jeg var student. Trivdes så godt. I utgangspunktet viste jeg ingenting om denne avdelingen på forhånd, så det er ikke en avdeling jeg hadde søkt meg til, men slik ble det av jeg er super fornøyd.

Mange søkeord jobb på avdelinger de opp har Vært studenter på. Er det en spesiell avdeling du ønsker komme på, ønsk deg denne avdelingen når du er student hvis mulig.

Anonymous poster hash: 5abb1...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...