Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 I går da sønnen min så på barnetv der den gutten skulle på campingtur med faren sin, så ble han veldig trist og begynte å spørre etter pappaen sin. "hvor er min pappa" "jeg vil reise til pappa" osv. Det var hjerteskjærende å høre på, og jeg prøvde så godt jeg kunne å forklare hvor pappaen hans er osv. Saken er at faren hans snakker med han på Skype eller i tlf 1 gang i halvåret. Han sier at han er glad i sønnen sin og at han gjerne vil være med ham. Men så prioriterer han kun sin egen drøm om å bli berømt innen musikk. Hva skal jeg gjøre? Jeg er kommet dit der jeg ser at det kanskje er best å kutte kontakten helt. Nå bor vi også på hver vår kaldt av landet. Og grunnen til det er også fars feil. Setter pris på svar Anonymous poster hash: cb1ae...15e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Ikke lett:-( jeg tenker at du må ta en skikkelig prat med faren. Spørre han hva han ser for seg med tanke på kontakt med barnet fremover- for det er klart det er vondt for barnet å se han så sjelden og høre lovord om at de skal være mye sammen. Forklar hva dette gjør med sønnen deres, og be han ta et valg. - mer kontakt eller kutte det ut. Anonymous poster hash: fd249...e35
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Dette er fælt, det vet jeg alt om. Jeg sa noe sånt som: -Jeg vet at du savner pappa, men du kan dessverre ikke besøke han. Hvis du vil kan du ringe til pappa. Gutten min ringte aldri, han ville og vil fremdeles dra på besøk. Heldigvis har han en farmor og farfar som stiller opp. Anonymous poster hash: 00b46...faa
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Huff ja det er ikke lett, jeg har snakket med han om dette men det funker jo ikke. Hi Anonymous poster hash: cb1ae...15e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 hvordan funker det ikke? hva sier han da? ønsker han ikke å se sønnen sin mer enn han gjør? bryr han seg ikke om hva dette gjør med sønnen deres? Anonymous poster hash: fd249...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå