Gå til innhold

Min mann sviker meg om og om igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sint, men också sååå besviken. Finns en dame vi ikke likker så godt etter at hon handlet oførskemt och slemt flere ggr mot oss, specillt meg. Hon håller på og sender mannen min meldinger og ringer han når hon trenger ting. Så sender hon han melding nå og det gjøre meg sint at han svarare henne når hon har varit så frekk og kall mot meg, borde ikke han ta min side og ikke svare henne som inget skett? Øverdriver jeg damer? Hjelpppp!!! 😣😣😣😣

Anonymous poster hash: 67f91...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that. Det var ikke noe moro. Har dog ingen gode råd, men er enig i at han burde ta din side. Min manns eks sendte meg drapstrusler, og først DA sa mannen i fra om at hun fikk se til å holde kjeft.. Da hadde hun holdt på med den motbydelige oppførselen sin en god stund, men han var høflig nok til å svare kort når hun tok kontakt. Resten av familien hans er fremdeles vennlige med henne, og treffer henne med jevne mellomrom. Argh!! Ikke ok i min bok! Føler det er et kjempesvik, og det er heldigvis mannen min enig i. Han og eksen har i dag ingen kontakt, kun henne og familien hans (moren, søsteren og tanten hans).

Anonymous poster hash: 26b31...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...