Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hvordan vasker dere de? Og vasker dere skikkelig jeans kontra bomullsolobukse/stretcholabukser fra cubus ol likt? Anonymous poster hash: d512b...5e9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det aller viktigste når du skal vaske jeans er at du ikke bruker tøymykner. Vasker på 40 grader. Slenger ofte med noen plagg som heller ikke trenger tøymykner. Anonymous poster hash: 95ca4...606
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Vreng dem og hiv dem på 40 grader de første gangene. Etter noen vask kan du hive dem på 60 grader om de går litt ut i fasongen. Les på vaskelappen Du trenger ikke tøymykner nei. Endret 23. februar 2014 av moota m storesøster&lillebror
HanneS.85 Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 skikkelige jeans har jeg fått beskjed om fra betjening at skal vaskes på vranga, 40 grader og ikke bruk av tøymykner
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Putter dere dem i tørketrommel da? Er vel ikke ekte jeans jeg har, for alt er fra cubys. Etter få timers bruk utvider de seg så innmari, og er alt annet enn stramme rundt rumpe og lår. Men de er stive og trange å kle på seg. Aldri brukt mykmiddel, kun vasket på 40 på vranga og hengt opp. Tenkte kanskje jeg vaska de feil. Kanskje jeg nå ha en strl mindre neste gang da! Anonymous poster hash: d512b...5e9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Putter dere dem i tørketrommel da? Er vel ikke ekte jeans jeg har, for alt er fra cubys. Etter få timers bruk utvider de seg så innmari, og er alt annet enn stramme rundt rumpe og lår. Men de er stive og trange å kle på seg. Aldri brukt mykmiddel, kun vasket på 40 på vranga og hengt opp. Tenkte kanskje jeg vaska de feil. Kanskje jeg nå ha en strl mindre neste gang da! Anonymous poster hash: d512b...5e9 Ja, jeans skal man egentlig kjøpe så trange at man så vidt får dem på seg siden de vier seg relativt mye ut etterhvert. Anonymous poster hash: 95ca4...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå