Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hvilket synes du er best? Anonymous poster hash: 4e9ae...e15
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Liker best bakeprogrammene på Food Network Synes norske programmer fort bir kjedelige da vi er så ensformige i matveien her. Anonymous poster hash: d49e2...082
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ja Jeg elsker masterchef australia, masterchef new Zealand er også bra Anonymous poster hash: 8880d...9af
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Liker best bakeprogrammene på Food Network Synes norske programmer fort bir kjedelige da vi er så ensformige i matveien her. Anonymous poster hash: d49e2...082 Food network? Det har jeg ikke hørt om før... Anonymous poster hash: 4e9ae...e15
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Ja noen slags. Konkurranser og slikt er ganske gøy. Men når kjente amerikanske eller engelske kokker skal lage julemiddag og ingenting er originalt eller bare vanlig blir jeg litt lei. Potetene kan ikke bare være poteter, de har ikke saus, grønnsakene må ha ditt og datt og du sitter igjen med et måltid som du ikke vet hva er. Lærer en del kjekke triks da på mange av programmene. Mannen synes også det er gøy. Vi ser på Norges beste baker, det er bra
Gjest lillehi Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Elsker også å se på Masterchef😃 liker også Come dine with me på BBC Lifestyle🍴
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Liker best bakeprogrammene på Food Network Synes norske programmer fort bir kjedelige da vi er så ensformige i matveien her. Anonymous poster hash: d49e2...082 Food network? Det har jeg ikke hørt om før... Anonymous poster hash: 4e9ae...e15 Det er egentlig en amerikansk kanal, du kan velge den dersom du har Canal Digital på de 15 valgfrie. Tror forresten Get har den i sin valgfri-pakke også. Anbefales! Anonymous poster hash: d49e2...082
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Masterchef UK var overraskende bra med høyt nivå på deltagerne. Ellers digger jeg Gordon Ramsey rydder opp. Hellstrøm rydder opp er skuffende, han fremstår som en psykolog mer enn en kokk i siste sesong. Anonymous poster hash: 084a9...a72
IreneUtålmodig Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Gordon ramsays(?) Kitchen nightmares, hellstrøm rydder opp (ikke hjemme), the F Word, Jamie Oliver slanker USA. Ellers er det for det meste baking det går i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå