Gå til innhold

det blir stor aldersforskjell det :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 6 år nå, blir minimum 3 år til jeg kan få barn igjen :(

Anonymous poster hash: b6f57...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se å de positive sidene! Du får mer tid til babyen, store bror/søster kan hjelpe til, lettere å få barnevakt, osv.

Jeg har seks år mellom de 2 barna mine. Er glad for at jeg ventet så lenge.

Skrevet

Siden gutten min er så pass eldre enn lille broren, har han forstått mye mer om hva som foregikk da jeg var gravid. Han skjønte at vi skulle få en baby og gledet seg sammen med oss. Han er ikke sjalu siden de er i så forskjellige faser og han elsker å kunne hjelpe meg med babyen :)

Skrevet

er 8 år mellom de 2 yngste og de har også en bror  på 24, de er 12 og 4. de har super forhold alle 3. de har nettopp blitt tanter,kjempe stas

Anonymous poster hash: 3d428...76f
Skrevet

Jeg hører masse positivt om de som har mange år mellom barna :) 

Det er mange fordeler også :)

Skrevet

En venninne av meg har 11 år. Det blir jo som to enebarn. Men de er jo likevel en familie på fire og har glede av hverandre. Mye hjelp å få fra eldste.

Anonymous poster hash: 1d867...ec6

Skrevet

Jeg har en haug med søsken, og den jeg klikker best med er faktisk lillebror som er 8 år yngre enn meg. Da jeg var lita var han som min lille baby, og nå som vi begge er voksne er han blitt en utrulig flott mann som jeg er utrulig stolt av, og elsker å være ilag med. Ler masse med han og har masse, masse humor ilag. 

Så hvilke søsken som blir best venner i voksen alder er ikke bestemt av hvor stor aldersforskjellen er. Det er jo mye personlighet og. 

Pst, elsker også mine andre søsken altså. Men lillebror gjør meg rett og slett i utrulig godt humør hver gang vi møtes. 

Anonymous poster hash: 23a41...187
Skrevet

Ingen problem det vel:)

Jeg var enebarn i 8 år, veldig fornøyd med det. Har godt søskenforhold nå selv om vi ikke var lekekamerater helt fra starten.

Anonymous poster hash: 990f1...2b9

Skrevet

Min mann har 9år og 11år til sine søsken, men det er eldste ham har best kontakt med. Har vært på forskjellige stadier i livet, men storebror og han har smme interesser og er bestekompiser.

De reiser i sammen på ting, og hjelper hverandre. Snakker sammen hver uke selv om de bor på forskjellige steder.

Anonymous poster hash: da834...aac

Skrevet

Min mann og hans søster har 6 år i mellom, og de har helt ok kontakt seg i mellom. Var ikke mye de var sammen i barndommen, de var i så forskjellige faser. Den dag i dag har de også helt ok kontakt.

Jeg har derimot både 4, 2, og 5 års forskjell mellom meg og mine søsken, eldre og yngre. Jeg har helt klart best kontakt med han som er 2 år yngre enn meg. 

Anonymous poster hash: 47042...854
Skrevet

Det er 8 år mellom meg og min bror, og vi har virkelig verdens beste forhold. Det er nesten ingen som lyser opp dagen min slik som han gjør.

Klart han var irriterende da jeg var fjortis og han var 6-7 år, men alle søsken har jo sine kamper ;-) dette kommer til å gå så bra så :-) klem

Anonymous poster hash: a544e...096

Skrevet

Sånn er det bare.. :-) det går så bra så.. kan få et flott forhold forde om... livet blir ikke alltid slik vi har tenkt... make peace;-)

Anonymous poster hash: 3f6d4...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...