Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har spist følgende: Ett hjemmebakt, grovt rundstykke med eggerøre og kyllingpålegg til frokost. Ett grovt rundstykke med eggerøre av 3 egg, agurk og paprika til middag. (Orket ikke lage middag idag) En stor skje med nugatti til dessert, da søtsuget tok overhånd. Masse grønne druer. Og drukket vann og Pepsi max. Dere da? Anonymous poster hash: 2f0d7...83f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har spist følgende: Ett hjemmebakt, grovt rundstykke med eggerøre og kyllingpålegg til frokost. Ett grovt rundstykke med eggerøre av 3 egg, agurk og paprika til middag. (Orket ikke lage middag idag) En stor skje med nugatti til dessert, da søtsuget tok overhånd. Masse grønne druer. Og drukket vann og Pepsi max. Dere da? Anonymous poster hash: 2f0d7...83f Å herrejesus. La meg først få unnskylde meg med at jeg er 3 uker unna høygravid 33 uker på veg. En skive kl 06 i morgest før jobb. 2 tynne knekkebrød med ost kl 09.30. Et glass saft. 2 grove skiver med leverpostei kl 12.00 og saft + kaffe. Så litt iste uten sukker i bilen på veg hjem. Så en 2 stk seifilet med en liten potet, løk, revet gulrot og rømme. En skive igjen klokka 18.00 med brunost. Litt dream youghurt is med sitronsmak nå i kveld + en neve ostepop og et glass fanta exotic. Og NÅ er det slutt på momsinga!!! Anonymous poster hash: ad90e...004
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 2 rugsprø med curry kyllingsalat og skinke, et glass melk og en kopp kaffe. 1 eple og en kopp kaffe. 2 rugsprø med gulost og paprika, et glass melk og kopp kaffe. Litt for mye ostepop. 1 karbonade med poteter, gulrøtter, løk og saus. 1 kopp kaffe. 2 stykker pizza og 2 små glass brus. Huff, så mye når en skriver det opp sånn.... Anonymous poster hash: b4434...ff0
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Frokost, 1 stort egg og 1 knekkebrød med smør og ost. Lunsj, 2 knekkebrød med smør og brunost som jeg fikk så lyst på etter diskusjonen her inne Middag, hjemmelaget lasagne og hvitløksbaguett. Kvelds, 2 knekkebrør med prim. Og et lass med piller for å holde smerter og div i sjakk. Har drukket 1 1/2 liter med pepsi max også.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 1 halv banan til frokost, 2 grove vaffelhjerter til lunsj, gryterett med ris til middag (1 porsjon) og 1 appelsin til kvelds. Drukket masse vann. Anonymous poster hash: d41d8...596 Anonymous poster hash: d41d8...596
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Frokost: 1 stk 0,0% yoplait yoghurt med litt havregryn og rosiner i. Lunsj: 2 vaffelplater, en med brunost og en med syltetøy. Middag: 1 tortillalefse med masse salat, 3 skiver kokt skinke og litt ost. I tilleg har jeg spist 2 pinne-is, ca en halv pose potetgull, en halv stor plate stratos og en kopp te med honning. Anonymous poster hash: 5ae65...c37
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Altfor mye. En lefse med tacokjøtt og salat til frokost Ett halvt rundstykke med makrell i tomat til lunch 2 stk smågodt To poteter , en gulrot og to fiskekaker til middag To fiskekaker og makaroni til kvelds Og nå er jeg sulten, så det blir vel en appelsin til nattmat :-P Anonymous poster hash: bab44...e06
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Frokost: 3 rugsprø. To med egg og ett med cottage chees og bringebær gele. Ett glass melk. Lunsj/middag: to pølser i brød og salat. Dessert: ett stykke bløtkake, 4 kjeks. Kvelds: puffet ris med sukker. 1 banan før trening. 2 rugsprø med cottage chees og gele etter trening. Ett rugsprø med skineost, paprika og agurk. 30 nøtter, etter 1 time i marka. Vi har vært i bursdag i dag :/ Anonymous poster hash: 05303...f3b
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 To knekkebrød med brunost til frokost Et eple til lunsj En porsjon fiskesuppe til middag Og nå holder jeg på å lage meg to hamburgere som jeg skal nyte med iskald cola 😃
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Oj, nå ble jeg svært bevisst på inntaket mitt, og må få lov til å notere litt her: Frokost: Eggerøre på en glutenfri brødskive og ett glass juice Lunsj: Mos av kokte gule javabønner og kikerter. Mellommåltid: En kokosbolle og to kanelboller Middag: En tacolefse fylt med grønt, salsa, lettrømme og vegetartaco av grønne linser. Dessert: Nå på 4. glasset med Baileys Og la meg få poengtere at dette er absolutt ingen vanlig dag, dette er ikke normalen, og jeg har faktisk spist meg overmett på linser og bønner i dag, så alle de porsjonene jeg har fryst ned etter dagens kjøkken-økt får ligge i fryseren i noen uker før jeg får lyst på det igjen... Anonymous poster hash: 8fe9e...7bb
høstbaby2011 Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Frokost: 2 skiver med spekeskinke Litt smågodt Lunsj: pølse med brød +potetsalat og løk Kvelds/middag:biff,fløtepoteter og stekte grønnsaker Av drikke har det gått i kaffe,vann,melk og cola zero
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 1 egg, 1 brødskive med brunost, 2 knekkebrød med kaviar, 2 pizzastykker grandiosa + godteri. Anonymous poster hash: 0a57a...cd0
Fero Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Frokost: ingenting, orka ikke stå opp for å lage mat Lunsj: lå fremdeles i senga, men mannen kom med en kopp vaniljekaffe med krem Middag: taco (kjøttdeig, grønt, ost, salsa og rømme) spiste 3 skjell og ble stappmett Kvelds: karamell-is med krem, stor neve tortillachips med litt dip, litt salt lakris Har drukket: kaffen som nevnt tidligere, vann, vann og farris, og et lite glass med brus Helt latterlig dårlige matvaner hos meg når jeg ikke jobber..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Frokost: Tre chiarundstykker med kneppede bærLunsj: NadaMellommål: Liten smoothieMiddag: MeatzaMellommål: NadaKvelds: Popcorn til filmenIkke bare bare i dag. Helt elendig form etter to ukers sykdomsperiode så er ikke noe særlig matlyst i meg for tiden. Anonymous poster hash: d8e2c...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå