Gå til innhold

Hva har du spist idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist følgende:

Ett hjemmebakt, grovt rundstykke med eggerøre og kyllingpålegg til frokost.

 

Ett grovt rundstykke med eggerøre av 3 egg, agurk og paprika til middag. (Orket ikke lage middag idag)

 

En stor skje med nugatti til dessert, da søtsuget tok overhånd.

 

Masse grønne druer.

 

Og drukket vann og Pepsi max.

Dere da?

 

Anonymous poster hash: 2f0d7...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spist følgende:

Ett hjemmebakt, grovt rundstykke med eggerøre og kyllingpålegg til frokost.

 

Ett grovt rundstykke med eggerøre av 3 egg, agurk og paprika til middag. (Orket ikke lage middag idag)

 

En stor skje med nugatti til dessert, da søtsuget tok overhånd.

 

Masse grønne druer.

 

Og drukket vann og Pepsi max.

Dere da?

 

Anonymous poster hash: 2f0d7...83f

 

Å herrejesus. La meg først få unnskylde meg med at jeg er 3 uker unna høygravid ;) 33 uker på veg. 

 

En skive kl 06 i morgest før jobb.

2 tynne knekkebrød med ost kl 09.30. Et glass saft.

2 grove skiver med leverpostei kl 12.00 og saft + kaffe.

Så litt iste uten sukker i bilen på veg hjem.

Så en 2 stk seifilet med en liten potet, løk, revet gulrot og rømme.

En skive igjen klokka 18.00 med brunost.

Litt dream youghurt is med sitronsmak nå i kveld + en neve ostepop og et glass fanta exotic.

 

Og NÅ er det slutt på momsinga!!!

 

Anonymous poster hash: ad90e...004

Skrevet

2 rugsprø med curry kyllingsalat og skinke, et glass melk og en kopp kaffe.

1 eple og en kopp kaffe.

2 rugsprø med gulost og paprika, et glass melk og kopp kaffe.

Litt for mye ostepop.

1 karbonade med poteter, gulrøtter, løk og saus.

1 kopp kaffe.

2 stykker pizza og 2 små glass brus.

 

Huff, så mye når en skriver det opp sånn....

 



Anonymous poster hash: b4434...ff0
Skrevet

Frokost, 1 stort egg og 1 knekkebrød med smør og ost.

Lunsj, 2 knekkebrød med smør og brunost som jeg fikk så lyst på etter diskusjonen her inne :P

Middag, hjemmelaget lasagne og hvitløksbaguett.

Kvelds, 2 knekkebrør med prim.

Og et lass med piller for å holde smerter og div i sjakk.

 

Har drukket 1 1/2 liter med pepsi max også.

Skrevet

1 halv banan til frokost, 2 grove vaffelhjerter til lunsj, gryterett med ris til middag (1 porsjon) og 1 appelsin til kvelds. Drukket masse vann.

 

Anonymous poster hash: d41d8...596

 

Anonymous poster hash: d41d8...596

Skrevet

Frokost: 1 stk 0,0% yoplait yoghurt med litt havregryn og rosiner i.

 

Lunsj: 2 vaffelplater, en med brunost og en med syltetøy.

 

Middag: 1 tortillalefse med masse salat, 3 skiver kokt skinke og litt ost.

 

I tilleg har jeg spist 2 pinne-is, ca en halv pose potetgull, en halv stor plate stratos og en kopp te med honning.

 

Anonymous poster hash: 5ae65...c37

Skrevet

Altfor mye.

En lefse med tacokjøtt og salat til frokost

Ett halvt rundstykke med makrell i tomat til lunch

2 stk smågodt

To poteter , en gulrot og to fiskekaker til middag

To fiskekaker og makaroni til kvelds

Og nå er jeg sulten, så det blir vel en appelsin til nattmat :-P

 

Anonymous poster hash: bab44...e06

Skrevet

Frokost: 3 rugsprø. To med egg og ett med cottage chees og bringebær gele. Ett glass melk.

Lunsj/middag: to pølser i brød og salat.

Dessert: ett stykke bløtkake, 4 kjeks.

Kvelds: puffet ris med sukker.

1 banan før trening.

2 rugsprø med cottage chees og gele etter trening.

Ett rugsprø med skineost, paprika og agurk. 30 nøtter, etter 1 time i marka.

 

Vi har vært i bursdag i dag :/

 

Anonymous poster hash: 05303...f3b

Skrevet

To knekkebrød med brunost til frokost

Et eple til lunsj

En porsjon fiskesuppe til middag

Og nå holder jeg på å lage meg to hamburgere som jeg skal nyte med iskald cola 😃

Skrevet

Oj, nå ble jeg svært bevisst på inntaket mitt, og må få lov til å notere litt her:

 

Frokost: Eggerøre på en glutenfri brødskive og ett glass juice

Lunsj: Mos av kokte gule javabønner og kikerter.

Mellommåltid: En kokosbolle og to kanelboller

Middag: En tacolefse fylt med grønt, salsa, lettrømme og vegetartaco av grønne linser.

Dessert: Nå på 4. glasset med Baileys

 

Og la meg få poengtere at dette er absolutt ingen vanlig dag, dette er ikke normalen, og jeg har faktisk spist meg overmett på linser og bønner i dag, så alle de porsjonene jeg har fryst ned etter dagens kjøkken-økt får ligge i fryseren i noen uker før jeg får lyst på det igjen...



Anonymous poster hash: 8fe9e...7bb
Skrevet

Frokost: 2 skiver med spekeskinke

Litt smågodt

Lunsj: pølse med brød +potetsalat og løk

Kvelds/middag:biff,fløtepoteter og stekte grønnsaker

 

Av drikke har det gått i kaffe,vann,melk og cola zero

Skrevet

1 egg, 1 brødskive med brunost, 2 knekkebrød med kaviar, 2 pizzastykker grandiosa + godteri.

 

Anonymous poster hash: 0a57a...cd0

Skrevet

Frokost: ingenting, orka ikke stå opp for å lage mat

Lunsj: lå fremdeles i senga, men mannen kom med en kopp vaniljekaffe med krem

Middag: taco (kjøttdeig, grønt, ost, salsa og rømme) spiste 3 skjell og ble stappmett

Kvelds: karamell-is med krem, stor neve tortillachips med litt dip, litt salt lakris

 

Har drukket: kaffen som nevnt tidligere, vann, vann og farris, og et lite glass med brus

 

Helt latterlig dårlige matvaner hos meg når jeg ikke jobber..

Skrevet

Frokost: Tre chiarundstykker med kneppede bær
Lunsj: Nada
Mellommål: Liten smoothie
Middag: Meatza
Mellommål: Nada
Kvelds: Popcorn til filmen

Ikke bare bare i dag. Helt elendig form etter to ukers sykdomsperiode så er ikke noe særlig matlyst i meg for tiden.



Anonymous poster hash: d8e2c...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...