Gå til innhold

Skole igjen i morgen da! :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da starter dritten på igjen. Og man må møte de som gjemmer seg bak rektor med tåpelige påstander om meg. Å på toppen så får vi koselig besøk av BV i morgen. Ja, jeg har faktisk blitt veldig negativ å sint. Skulle ønske vi slapp det samme kjøret igjen.



Anonymous poster hash: 8caad...993
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

 

Anonymous poster hash: 06773...98e

Skrevet

ok

 

Anonymous poster hash: 06773...98e

Takk for svar, føler meg mye bedre nå :P

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

Skrevet

Niks, det er nå ferien starter her.

 

Anonymous poster hash: 696f2...1ab

Skrevet

 

Jaja, da starter dritten på igjen. Og man må møte de som gjemmer seg bak rektor med tåpelige påstander om meg. Å på toppen så får vi koselig besøk av BV i morgen. Ja, jeg har faktisk blitt veldig negativ å sint. Skulle ønske vi slapp det samme kjøret igjen.

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Uff det med besøk av barnevernet er ikke noe kjekt nei :(

Her går jeg selv å bare venter på brev fra barnevernet etter barnefaren sendte beskymringsmelding fordi han er forbanna på meg.

Selv om jeg vet selv at jeg er en god mor så er det ikke noe behagelig at barnevernet er koblet inn å kommer på hjemmebesøk tider og utider,

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

Skrevet

 

 

Jaja, da starter dritten på igjen. Og man må møte de som gjemmer seg bak rektor med tåpelige påstander om meg. Å på toppen så får vi koselig besøk av BV i morgen. Ja, jeg har faktisk blitt veldig negativ å sint. Skulle ønske vi slapp det samme kjøret igjen.

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Uff det med besøk av barnevernet er ikke noe kjekt nei :(

Her går jeg selv å bare venter på brev fra barnevernet etter barnefaren sendte beskymringsmelding fordi han er forbanna på meg.

Selv om jeg vet selv at jeg er en god mor så er det ikke noe behagelig at barnevernet er koblet inn å kommer på hjemmebesøk tider og utider,

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

 

Kjenner godt igjen den følelsen ja. Tror ikke det finnes noen som ikke hadde syntes at det er ubehagelig å bli gransket på den måten. Og BV her er ikke akkurat kjent for å være så greie. :(

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

Skrevet

 

 

 

Jaja, da starter dritten på igjen. Og man må møte de som gjemmer seg bak rektor med tåpelige påstander om meg. Å på toppen så får vi koselig besøk av BV i morgen. Ja, jeg har faktisk blitt veldig negativ å sint. Skulle ønske vi slapp det samme kjøret igjen.

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Uff det med besøk av barnevernet er ikke noe kjekt nei :(

Her går jeg selv å bare venter på brev fra barnevernet etter barnefaren sendte beskymringsmelding fordi han er forbanna på meg.

Selv om jeg vet selv at jeg er en god mor så er det ikke noe behagelig at barnevernet er koblet inn å kommer på hjemmebesøk tider og utider,

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

 

Kjenner godt igjen den følelsen ja. Tror ikke det finnes noen som ikke hadde syntes at det er ubehagelig å bli gransket på den måten. Og BV her er ikke akkurat kjent for å være så greie. :(

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Nei er vel stortsett ikke så mye posetivt å si om de,så gruer meg til første hjemmebesøk selv om jeg ikke har noe å skjule her.

Blir også veldig ubehagelig at de hele tiden skal sitte å vurdere hvordan jeg er som mamma :S

 

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

Skrevet

 

 

 

 

Jaja, da starter dritten på igjen. Og man må møte de som gjemmer seg bak rektor med tåpelige påstander om meg. Å på toppen så får vi koselig besøk av BV i morgen. Ja, jeg har faktisk blitt veldig negativ å sint. Skulle ønske vi slapp det samme kjøret igjen.

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Uff det med besøk av barnevernet er ikke noe kjekt nei :(

Her går jeg selv å bare venter på brev fra barnevernet etter barnefaren sendte beskymringsmelding fordi han er forbanna på meg.

Selv om jeg vet selv at jeg er en god mor så er det ikke noe behagelig at barnevernet er koblet inn å kommer på hjemmebesøk tider og utider,

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

 

Kjenner godt igjen den følelsen ja. Tror ikke det finnes noen som ikke hadde syntes at det er ubehagelig å bli gransket på den måten. Og BV her er ikke akkurat kjent for å være så greie. :(

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

 

Nei er vel stortsett ikke så mye posetivt å si om de,så gruer meg til første hjemmebesøk selv om jeg ikke har noe å skjule her.

Blir også veldig ubehagelig at de hele tiden skal sitte å vurdere hvordan jeg er som mamma :S

 

 

Anonymous poster hash: 6882d...69e

 

Skjønner det godt ja. Får håpe de til slutt ser hvordan vi er som mødre da :)

 

Anonymous poster hash: 8caad...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...