Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har funnet ut, dessverre 4 år for sent, at mannen jeg valgte å satse på er så til de grader umoden. Han er godt voksen, men etter at barnet vårt ble født har han vist mer og mer av hvor lite voksen og ansvarlig han er. Kaller meg ved div øknavn foran barna, ber meg holde kjeft, ingen tålmodighet med barna, alle får vi høre hvor dumme, tåpelige og ubrukelige vi er. Setter seg selv på en pidestall, er flink til alt osv. På sosiale medier spyr han ut meningene sine på et språk som gjør meg direkte flau. Alle ser hva slags umoden og patetisk fjott han er, og dette deler jeg livet mitt med. Er dritlei, og drømmer om dagen hvor jeg kan gå fra han. Snart, veldig snart. I 3 år fremsto han som en ordentlig og ryddig mann, så det er nesten så jeg lurer på om han kan være frisk. Så damer, test deres fremtidige menn grundig før dere får barn. Hadde vært vekke herfra for 4 år siden om jeg hadde visst dette. Anonymous poster hash: a8c25...828
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det kan kanskje tenkes at han sliter med noe? Enten sykdom,dårlig samvittighet, dårlig på jobb eller annet? Anonymous poster hash: 98919...329
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Hva salgs statuser kan han skrive da? Huff Anonymous poster hash: f87a4...b61
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Det kan kanskje tenkes at han sliter med noe? Enten sykdom,dårlig samvittighet, dårlig på jobb eller annet? Anonymous poster hash: 98919...329 Det er jo helt åpenbart at han sliter med noe. En mann som kaller mora til unga sine for stygge ting foran unga og ber henne om å holde kjeft, har åpenbart problemer. Det burde uansett ikke være hi sitt problem. Anonymous poster hash: 4d556...988
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Kan han ha sviktet i systemet sitt? Altså kortsluttet litt? Anonymous poster hash: 5d2a3...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå