Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Han bor i ett bofellesskap i nærheten av meg. Han virker ganske oppegående på en måte, har møtt ham flere ganger på tur og i butikken. Han snakket med meg, og jeg er selvfølgelig høflig og svarer. Men nå stalker han meg og skriver at han elsker meg på Facebook osv. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er nesten litt skummelt. Han er en ganske stor mann. Vil ikke møte på han noen steder alene kjenner jeg Anonymous poster hash: 2fbff...78f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 De er jo veldig forskjellige. Jeg var borti det samme for en god del år siden, da var jeg plutselig sammen med en mann som ikke bodde på samme plass som meg, og som jeg så sjelden, men vi var likevel sammen.... sa jeg. Sa også at han selv sikkert ikke ville blitt glad om en annen mann prøvde å stjele kjæresten hans, og siden jeg allerede hadde en kjærest, så kunne jeg ikke ha flere. Han som var forelska i meg godtok det. Men de er jo veldig forskjellige. Hvis han bor i et bofellesskap så kan du jo snakke med avd.leder der slik at de kan hjelpe ham til å forstå at du ikke er interessert i ham, at du ikke er noe for ham. Men det er trist - broren til en kompis av meg har en voksen bror med downs som er så velfungerende at han vet at han er litt anderledes enn andre, og det er han store sorg, for han forelsker seg jo i vanlige jenter han også, selv om han vet han er anderledes enn dem. Det er trist. Anonymous poster hash: 721b7...4fc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Du kan jo ringe til bofelleskapet å forklare situasjonen til de ansatte. Slik at de kan ta en prat med han Anonymous poster hash: d7862...f3f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Skjønner at det er skummelt. Men de forelsker seg jo de også. Ta kontakt med de som jobber der han bor. Anonymous poster hash: 39339...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå