Gå til innhold

Så kjekt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte barneklær for 1000 kr på finn.no. Kunne ikke passet bedre. Har litt lite penger akkurat nå. :) Flere som får solgt på finn.no?

Anonymous poster hash: 61525...988
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var kjekt :D

Jeg har solgt noe på finn og noe på sånne kjøp og salg sider på facebook. Synes det er fint med gjenbruk jeg :D

Skrevet

Ja det var kjekt :D

Jeg har solgt noe på finn og noe på sånne kjøp og salg sider på facebook. Synes det er fint med gjenbruk jeg :D

Veldig greit med gjenbruk på pent brukte klær og ting. :) Har aldri prøvd facebook sider. Er det litt respons der og altså?

Skrevet

Det kommer an på hva du selger, når du selger og prisen. Om det er mange like ting, går prisen ned. Er det stor etterspørsel kan prisen gå opp. Jeg er ikke opptatt av å bli rik på det jeg selger, men kjekt å få litt igjen for det.

Jeg la i forrige uke ut ullundertøy, annet ullklær og karnevalstøy. Ullundertøyet var borte etter 3 min, og flere andre som ville ha dem. Det andre ligger enda. Men jeg er ikke flink til å dytte heller :P

Jeg har også gitt bort ting. Og kjøpt og fått selv. Kjempekjekt :)

Skrevet

jepp. nettopp solgt unma 2 vogner! utrolig deilig!! 4500kr :-)

Skrevet

Det er kjekt. Er som sakt ikke snakk om å bli rik, men greit å få en slant og kjøpe litt nytt i ny str til ungene. :)

Skrevet

jepp. nettopp solgt unma 2 vogner! utrolig deilig!! 4500kr :-)

Så kjekt da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...