Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg og min ex gikk fra hverandre i 2007, da vår datter var 9mnd. Han har hatt samvær annenhver helg, mens jeg har henne mest og har adresse hos meg. Jeg har oppfordret han til å ha mer samvær, men han synes det er nok med annenhver helg. Synd for hun har en halvsøster hos pappaen, og han har 50/50 for søsteren hennes. Nå har jeg hatt kjæreste i et par år og vi ønsker å flytte sammen. Han bor i Akershus og vi bor i Oslo. Tar ca 30 min å kjøre. Vi ønsker å flytte til han, siden han har rekkehus og to barn som går på skolen der. Jeg har ikke sagt noe til pappaen ennå, for jeg vet at han ikke vil like dette. Selv om han kan opprettholde samværet som han har i dag. Anonymous poster hash: 0424e...3c3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Du kan flytte, men må informere 6 uker før.. Anonymous poster hash: 511d9...17b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Du kan flytte, men må informere far om dette slik at han kan ta stoppet dette hvis han mener det ikke er greit. Du må også huske at du ikke bare bytter kommune, men fylke og det har mer å si. I denne saken ser jeg ikke at det skal være noe problem, både fordi det kun er til nabofylket og kort avstand, men også fordi far har så lite samvær at det ikke vil påvirke reising til skole eller nettverk for barnet når barnet er hos far. Anonymous poster hash: ac70a...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå