Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Noen som har den "perfekte" aldersforskjellen ifra barn to og tre? Vil ikke ha de så altfor tette, orker ikke gjøre det så veldig slitsomt for oss selv om vi ikke må :-p er 28 år, så har det ikke altfor travelt sånn sett!:-) Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Her fikk vi nr tre da de to eldste var 6 og 3 år, så jeg var hjemme i permisjon første året til eldste på skolen. Vi synes det var helt perfekt Anonymous poster hash: ef6e7...9a5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Vi har ca 3 år, og det synes jeg er en litt dum aldersforskjell. Mellom de eldste er det 2 år, og det er bedre. Mellom eldste og yngste er det jo da ca 5 år, og det er ganske perfekt igjen. Så av min erfaring, så minst 4,5-5 år dersom du ikke vil ha tette barn. Anonymous poster hash: bc54c...97c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Her blir det rundt 4 år om det ikke går altfor lang tid før jeg blir gravid. For oss tenker jeg at det blir bra, hvertfall bedre enn om det hadde blitt tettere. Vi har hatt noen tøffe år etter at nr 2 ble født. Med bl a lite søvn. Hun har også hatt en krevende periode der hun har vært mye sur og grinete og en del trass. Dette er blitt mye bedre siste tiden og satser på at det ikke kommer tilbake. Eldstemann blir litt over 6 år, så da kan vi spare oss et år med Sfo utgifter om vi er i permisjon det første skoleåret hans. Anonymous poster hash: 3fa5d...7cd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Så dere med 4-5 år imellom, det blir ikle for tett? Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor er 3 år dum aldersforskjell? Anonymous poster hash: ec8f0...967
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Vi har 7 år. Veldig greit. God hjelp i de to store. Når det er snakk om nr 3 er det godt det er litt større avstand. Anonymous poster hash: 24e39...240
#Ariadne# Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Har 3 år mellom nr 1 og 2 , og 5 år mellom 2 og 3 . Altså 8 år mellom 1 og 3. Begge disse aldersforskjellene anbefales på det varmeste :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Noen som har den "perfekte" aldersforskjellen ifra barn to og tre? Vil ikke ha de så altfor tette, orker ikke gjøre det så veldig slitsomt for oss selv om vi ikke må :-p er 28 år, så har det ikke altfor travelt sånn sett!:-) Anonymous poster hash: 8a75d...7a5 Her blir det 6 år mellom nr 2 og 3.Eldste bli 8.Syns det er supert hvis man ønsker en attpå klatt-begge de andre på skolen og jeg skal nyte permisjonstiden med babyenOg god hjelp fra storesøsken!Syns et var heftig med bare 2 år i mellom de to første jeg. Anonymous poster hash: d116e...8b7
Monajenten Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Fikk nr 3 da de eldste var 9 og 6 år, og det er helt perfekt Minsten er født i mai, og mellomste begynte på skolen høsten. Er utrolig deilig å ha begge de eldste på skolen og samtidig være hjemme i permisjon. Ble en rolig skolestart for mellomste, sant at eldste var ferdig på SFO og jeg syns det er greit å være hjemme første året hennes uten. I tillegg er det ingen sjalusi, de forguder lillebroren sin, leker og koser masse, kan nærmest krangle om å få holde. Og han forguder dem tilbake, stråler når de kommer hjem og babler i vei som en helt Nei det er rett og slett perfekt, og hadde valgt det samme om igjen anytime
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Har 3 år mellom nr 1 og 2 , og 5 år mellom 2 og 3 . Altså 8 år mellom 1 og 3. Begge disse aldersforskjellene anbefales på det varmeste :-) vi har tre år mellom en og to så fem år er fint altså?:-) ikke så veldig slitsomt? Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Fikk nr 3 da de eldste var 9 og 6 år, og det er helt perfekt Minsten er født i mai, og mellomste begynte på skolen høsten. Er utrolig deilig å ha begge de eldste på skolen og samtidig være hjemme i permisjon. Ble en rolig skolestart for mellomste, sant at eldste var ferdig på SFO og jeg syns det er greit å være hjemme første året hennes uten. I tillegg er det ingen sjalusi, de forguder lillebroren sin, leker og koser masse, kan nærmest krangle om å få holde. Og han forguder dem tilbake, stråler når de kommer hjem og babler i vei som en helt Nei det er rett og slett perfekt, og hadde valgt det samme om igjen anytime så kos å lese!:-) da trenger jeg ikke stresse:-) Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
#Ariadne# Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Har 3 år mellom nr 1 og 2 , og 5 år mellom 2 og 3 . Altså 8 år mellom 1 og 3. Begge disse aldersforskjellene anbefales på det varmeste :-) vi har tre år mellom en og to så fem år er fint altså?:-) ikke så veldig slitsomt? Anonymous poster hash: 8a75d...7a5 . 5 år er helt perfekt ! De to store er store nok til at de begynner å bli litt selvstendig . Er bare kos å ha baby i hus igjen !
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Har 3 år mellom nr 1 og 2 , og 5 år mellom 2 og 3 . Altså 8 år mellom 1 og 3. Begge disse aldersforskjellene anbefales på det varmeste :-) vi har tre år mellom en og to så fem år er fint altså?:-) ikke så veldig slitsomt? Anonymous poster hash: 8a75d...7a5 . 5 år er helt perfekt ! De to store er store nok til at de begynner å bli litt selvstendig . Er bare kos å ha baby i hus igjen ! og om 5 år har kanskje mannen glemt hvor slitsomt det er i starten! Hihi :-) Victor liten baby nå som gråter en del og han sier dette er siste! Men det vil ikke jeg!;-) Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
Fomle84 Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Vi fikk minste for snart ett år siden da mellomste var 4,5 og eldste ble 7 rett etter. Veldig grei aldersforskjell
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Supert med mange svar altså!!:-) hi Anonymous poster hash: 8a75d...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå