Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg går på aap og må bytte yrke. Dvs 2 år på skole fra høsten av. Har samboer og tre barn. Noen som vet om jeg får mindre penger enn det jeg har utbetalt nå? Anonymous poster hash: 16789...eb3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Dersom nv innvilger utdanning får du aap,og kan søke om tilleggstønader til bøker,busskort og barnetilsyn.Om Nav ikke mener at utdanningen er nødvendigog hensiktsmessig stoppes aap dersom du velger å gjøre det! Anonymous poster hash: 90abc...cdd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Dersom nv innvilger utdanning får du aap,og kan søke om tilleggstønader til bøker,busskort og barnetilsyn.Om Nav ikke mener at utdanningen er nødvendigog hensiktsmessig stoppes aap dersom du velger å gjøre det!Anonymous poster hash: 90abc...cdd barnetilsyn når jeg har bhageplass? Og ikke er enslig? Anonymous poster hash: 16789...eb3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Ja og ja-vel og merke dersom utdannelSen innvilges som tiltak via nav:) Anonymous poster hash: 90abc...cdd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Ja og ja-vel og merke dersom utdannelSen innvilges som tiltak via nav:) Anonymous poster hash: 90abc...cdd det gjør den takk for svar Anonymous poster hash: 16789...eb3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Eget søknadskjema for tilleggstønader på nav.no:) Anonymous poster hash: 90abc...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå