Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Vi planlegger ferie på Sardinia til sommeren, og lurer på om noen har tips til barnevennlige hotell/steder på øya? Ønsker helst å bo på et bra hotell nær fin og barnevennlig sandstrand. Vurderer Acacia resort via Startour, kanskje noen har vært der eller har andre tips? Anonymous poster hash: 41d14...a42
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Aahh..FEIL, mente Sicilia!! HI Anonymous poster hash: 41d14...a42
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Sardinia er kjempefint:) Ikke vært på charter, men bodde på et koselig lite familiehotell ikke langt fra olbia. Var på topp på TripAdvisor. Men er jo langt unna startour så der har jeg ikke peiling. Men sånn generelt er sardinia fint og rolig og barnevennlig. Anonymous poster hash: 2116e...fe0
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Haha, samme som svarte over, jeg liker sicilia enda bedre:) masse god mat, billig og trygt. Ikke vært på charter der heller, men en deilig øy. Veldig varmt på sommeren. Også i vannet. Anonymous poster hash: 2116e...fe0
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Haha, samme som svarte over, jeg liker sicilia enda bedre:) masse god mat, billig og trygt. Ikke vært på charter der heller, men en deilig øy. Veldig varmt på sommeren. Også i vannet. Anonymous poster hash: 2116e...fe0 haha, gikk litt fort i svingene her. Har du noe sted på Sicilia å anbefale? HI Anonymous poster hash: 41d14...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå