Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten din forteller det at han har barna 50% og vel som det, men på papiret har mor nærmere 100% omsorg bare fordi hun skal få støtte?

Og at han ikke tenkte seg om før han skrev under, men vill bare få henne ut av livet sitt. Dette er en mann som har blitt spyttet på og manipulert en årrekke av syk eks som han har 1 barn med.

Jeg ble ganske skuffet, sa at det var dumt av han og at han snarlig bør rette opp i dette og få sannheten på papiret at han har barna 50%.

Var det feil av meg?

Vil bare han skal stå opp for seg selv, og liker at mennesker har orden på ting. 

Anonymous poster hash: 5050a...bb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg! Dette bør han ordne opp i!

Samtidig kan jeg skjønne ham, om eksen er manipulerende. Om han krever at det står på papiret at han har barnet mer, kan det hende eksen nekter ham å se barnet noe særlig. Kanskje han er redd for at det skal skje?

Skrevet

Jeg hadde iallfall ikke villet bo med en som har barna halvparten av tiden, men som i tillegg må være med og forsørge eksen... For det er jo sånn det faktisk er til syvende og sist.

... Og når det gjelder det sug lut sier, er det helt feil. Klart du har noe med det, dersom du bor sammen med denne mannen. Så overse den kommentaren ihvertfall.

Anonymous poster hash: f13ed...d86

Skrevet

Jeg hadde iallfall ikke villet bo med en som har barna halvparten av tiden, men som i tillegg må være med og forsørge eksen... For det er jo sånn det faktisk er til syvende og sist.

... Og når det gjelder det sug lut sier, er det helt feil. Klart du har noe med det, dersom du bor sammen med denne mannen. Så overse den kommentaren ihvertfall.

Anonymous poster hash: f13ed...d86

Jeg bor IKKE sammen med han, vi er NETTOPP blitt sammen!!!

HI:)

Anonymous poster hash: 5050a...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...