Gjest Jigglewiggle Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Majestetisk å se! Måtte smile når "lille" mannen snakker babyspråk med disse flotte, store dyrene
Pippi ☆ Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Han har definitivt verdens beste jobb! For en fantastisk film, en fantastisk mann og fantastiske og majestetiske dyr!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Rørende film, vakre dyr - både løvene og hyenene. Helt utrolig at de kan dele en sånn kjærlighet.
seigdamererbest Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Skal ikke se bort fra at jeg og hadde lagt meg på ryggen så han kunne få stryke magen min.....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Tusen takk for at du delte dette fantastiske, Luten! Jeg ble jo sittende å sippe halvparten av tiden, så utrolig rørende å se den kjærligheten disse dyrene viser, og det magiske samspillet. Og så tragisk og trist det er at det blir stadig færre av disse fantastiske dyrene. Til sist; denne mannen må være nærmest konstant lykkelig. Det tror jeg jeg hadde vært om jeg hadde fått oppleve noe slikt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Forøvrig minner dette meg så til de grader på hvorfor jeg elsker dyr. Elsker dem.
ms.Pond Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Det er så vakkert at jeg måtte gråte en skvett.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Fantastisk film Herlige dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå