Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Utblåsing fra ei sliten søndagsmor I dag har jeg rydda alt, støvsugd, vaska klær, laga middag, frokost, lunsh og mellom måltider, leka med barna. Hold min mor med selskap som har vært på besøk. Jeg har sovi litt på dagen og sitti her på forummet og på facebook litt av og til. Farget håret mitt og kost meg med litt skjønnhetspleie. Gitt han en kos når han har ønska det, svart jeg er gla i han de 8-9 gangene han har sagt det i dag. Så når kvelden er her får jeg høre at jeg har gitt han så lite respons i dag, og at jeg visstnok bryr meg mere om forumet enn han og er så hemmelighetsfull fordi jeg ikke viser han alt jeg svarer dere. Så jeg sa det rett ut, at: " du har bare liggi og sitti i sofan i hele dag, ikke sagt et kvekk sjøl og spist når du har fått maten særvert, jeg har mora mi på besøk og gidder derfor ikke lugge i armkroken din, kline og stulle med deg heletia da pluss at det har vært tre barn her i hele dag (jeg har en selv), du har fått klem og nuss når du har ønska det i dag, og jeg har svart deg hver gang det er noe" "så, hva vil du snakke om da siden jeg ikke har snakka så mye med deg i dag, nei han hadde jo ikke noe å snakke om likevel da, så hva mener du med lite respons ? Nei ikke sånn ment men han hadde merka at jeg var så tankefull i dag så han ville ikke plage og mase på meg da. Men hva kunne jeg gjort for at du skulle følt deg mere sett? Nei det var jo ikke noe da pluttselig.. Tragisk.. hva gjorde jeg galt da? Ikke noe vet. Han som ikke har gjort en dritt i dag og er dønn kjedelig og bare sitter og venter på mat og sex.. åååååh Anonymous poster hash: b5e01...ce4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Høres ut som om dere ikke er et team sammen. Hvorfor har han ligget på sofaen hele dagen når du har vært aktiv hele dagen? Han har like mye ansvar for heimen han som du. Slipper du ham til? Hvis han har ligget på sofaen og kjedet seg hele dagen så har han kanskje savnet deg. Du har faktisk en mann som ønsker tid sammen med deg - ikke alle som har det. Sett dere ned, snakk sammen om hva dere forventer av forholdet og hverandre, fordel oppgaver i hjemmet, finn tid hvor dere to kan være alene sammen osv. Snakk sammen Anonymous poster hash: 2e28b...274
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Gla i deg, gla i deg, gla i deg. Æææææh har han aldri noe annet og snakke om? Anonymous poster hash: b5e01...ce4
LME1001 Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Han hørtes ut som en forferdelig følsom og nærtagende mann.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Han vil gjerne gjøre noe, men da må jeg gi han oppgavene. Slik som. Gjør det, kan du gjøre det og så ordner du det etterpå. Han tar ikke et tak selv. Anonymous poster hash: b5e01...ce4
Våryr ✿ Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Han vil gjerne gjøre noe, men da må jeg gi han oppgavene. Slik som. Gjør det, kan du gjøre det og så ordner du det etterpå. Han tar ikke et tak selv. Anonymous poster hash: b5e01...ce4 Hvis han ønsker å gjøre noe, men må få beskjed om hva. Hva i alle dager er problemet? Han hjelper til, men må få beskjed Han sier han er glad i deg Han ønsker nærhet Han ønsker at du ser han Ut i fra det du skriver, syns jeg du har en flott mann!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Han høres ut som et kvinnfolk, Snydens. Anonymous poster hash: 70924...cce
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Jeg sier ifra når det er noe jeg vil han skal gjøre. Første han nevnte da vi flyttet sammen var at han hatet å tørke støv og kunne støvsuge istedenfor. Så nå sier jeg ifra at nå kan du støvsuge ( da er jeg og minsten som regel på vei ut) må også si ifra at alt som ligger/står på gulvet skal opp fra gulvet slik at alt blir støvsuget... funker for meg og han. Når en av oss begynner med å henge opp klær kommer den andre som regel ned og hjelper til. Anonymous poster hash: 83166...b85
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Har han pms eller? Anonymous poster hash: ab306...f76
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Har du snakket med ham da? Siden du klager på hans valg av samtaleemne mener jeg. Et forhold er jo mer enn praktiske gjøremål, og du har også ansvar for å holde samtalen i gang. Anonymous poster hash: 79121...cfe
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Har jo prata til han i dag men det er utenfor hans interesse hva jeg snakker om så det blir enveis. :/ ja han har pms! Hehe jeg er ikke vant til og måtte be en voksen mann om å gjøre ting for å få han opp av sofan, liker det ikke heller. Men må vel bare det da. Anonymous poster hash: b5e01...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå