Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Her sitter jeg intetanende og nyter middag med familien. Plutselig dukker hun opp utenfor kjøkkenvinduet noen meter i fra, hvorpå hun tar snarveien over vår tomt til en annen nabo for å spare seg å gå 100 meter ekstra. Jeg ble helt satt ut. Hun gadd ikke bry seg om å gå i ytterkant av tomta en gang der hun gikk med sin risa lysende jakke 2 meter fra vinduet (håper hun leser dette og kjenner igjen jakken sin). Tenk om jeg satt her i en privat situasjon. Hvilke sosialt oppegående mennesker gjør slikt? Skulle trodd at en lærer visste bedre? Er det frekt eller? Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Ja det er frekt og unødvendig. Men snakk om å overreagere a! Anonymous poster hash: e62e1...e08
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 He he. Ja mulig jeg overreagerer, men dette er bare toppen av isfjellet. Og risa=rosa. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes ærlig talt at det ikke var så veldig frekt. Hadde ikke gjort det selv, men hvor mye privat gjør du foran vinduet i et boligområde? Anonymous poster hash: 16401...bb3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes ærlig talt at det ikke var så veldig frekt. Hadde ikke gjort det selv, men hvor mye privat gjør du foran vinduet i et boligområde? Anonymous poster hash: 16401...bb3 Ingen har innsyn her, så jeg kan gå særdeles lettkledd. Noen ganger kliner mannen min og jeg og tar på hverandre. Det hender mannen min 'graver etter gull' også. Uansett føles det som en invasjon av privatlivet. Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg hadde ikke brydd meg. Er du som er smålig og frekk Anonymous poster hash: f329b...386
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Jeg hadde ikke brydd meg. Er du som er smålig og frekk Anonymous poster hash: f329b...386 Frekk? Hva galt har jeg gjort? Er det frekt at jeg ikke syntes min private tomt er offentlig eiendom? HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Hæ? Er det hun som er frekk? Når andre går i hennes hage? Anonymous poster hash: ee159...853
neemii Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Enig med deg hi, jeg er ganske privat av meg jeg å. Har opplevd noe av det samme, å jeg får hetta!
Ziva Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Neste gang får du banke i vinduet og vise henne fingeren.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Sånne naboer har vi her og. Løste saken med å sette opp et hvitt stakittgjerde. Her var tomta og hagen vår felleseie, skulle man tro, slik de tok seg til rette. Både unger og voksne. Gjerde er tingen, om du ikke har det allerede da. Anonymous poster hash: 978e6...3a1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Enig med deg hi, jeg er ganske privat av meg jeg å. Har opplevd noe av det samme, å jeg får hetta! Takk for støtten 😊. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Neste gang får du banke i vinduet og vise henne fingeren. Ha ha. Det hadde jeg ikke turt, men god ide. Jeg ristet bare på hodet mens jeg så på mannen min. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Sånne naboer har vi her og. Løste saken med å sette opp et hvitt stakittgjerde. Her var tomta og hagen vår felleseie, skulle man tro, slik de tok seg til rette. Både unger og voksne. Gjerde er tingen, om du ikke har det allerede da. Anonymous poster hash: 978e6...3a1 Vi satte opp hekk i sommer. Den skal gjødsles ekstra godt når vpre kommer. De ville ha en åpning i hekken, men det fikk de ikke gjennomslag for. Gleder meg til hekken er stor og så tett at de ikke bare kan gå over vår tomt. Anonymous poster hash: 13e53...96d
Ziva Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Sånne naboer har vi her og. Løste saken med å sette opp et hvitt stakittgjerde. Her var tomta og hagen vår felleseie, skulle man tro, slik de tok seg til rette. Både unger og voksne. Gjerde er tingen, om du ikke har det allerede da. Anonymous poster hash: 978e6...3a1 Vi satte opp hekk i sommer. Den skal gjødsles ekstra godt når vpre kommer. De ville ha en åpning i hekken, men det fikk de ikke gjennomslag for. Gleder meg til hekken er stor og så tett at de ikke bare kan gå over vår tomt. Anonymous poster hash: 13e53...96d Legg en vannslange ved roten av hekken. Lag hull med jevne mellomrom i slangen. Koble den til vannet og vann i ny og ned samtidig som du gjødsler godt. Endret 23. februar 2014 av Ziva
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Sånne naboer har vi her og. Løste saken med å sette opp et hvitt stakittgjerde. Her var tomta og hagen vår felleseie, skulle man tro, slik de tok seg til rette. Både unger og voksne. Gjerde er tingen, om du ikke har det allerede da. Anonymous poster hash: 978e6...3a1 Vi satte opp hekk i sommer. Den skal gjødsles ekstra godt når vpre kommer. De ville ha en åpning i hekken, men det fikk de ikke gjennomslag for. Gleder meg til hekken er stor og så tett at de ikke bare kan gå over vår tomt. Anonymous poster hash: 13e53...96d Legg en vannslange ved roten av hekken. Lag hull med jevne mellomrom i slangen. Koble den til vannet og vann i ny og ned samtidig som du gjødsler godt. Takk for tips Ziva. Det skal jeg gjøre. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Skylander Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Ja, vet du meg hva det synes jeg var frekt ja. Man går da ikke over plenen til folk. Jeg går ikke engang over plenen til folk jeg skal til, det er meget uhøflig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Ja, vet du meg hva det synes jeg var frekt ja. Man går da ikke over plenen til folk. Jeg går ikke engang over plenen til folk jeg skal til, det er meget uhøflig. Takk for støtten 😊. Jeg ville heller aldri gått på plenen til noen, og heller ikke om jeg skulle til dem. Selv om de satt i hagen ville jeg ikke gått rett dit, men ringt på døra. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Gjest Husfrua Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Hadde nok passet på å lufte bikkjene akkurat da gitt.De er veldig glad i folk og gårdsplassen er herlig gjørmete.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #21 Skrevet 23. februar 2014 Hadde nok passet på å lufte bikkjene akkurat da gitt.De er veldig glad i folk og gårdsplassen er herlig gjørmete. Ha ha. Ho ho. God ide. Nå fikk jeg lyst på hund faktisk. Herlig humor. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #22 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes også det var frekt av naboen, og hadde ikke likt det selv. Men synes også at du overreagerer bittelitt;) Anonymous poster hash: a94b1...b91
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #23 Skrevet 23. februar 2014 Det var ikke akkurat noe slikt jeg hadde tenkt du skulle skrive om når overskriften er frekk nabo.. Men det er jo kanskje litt frekt ja. Vi bor i et kryss på feltet og har mur rundt eiendommen som er like høy som gresset. Altså over asfalten, men på bakkehøyde i hagen. Det går folk på muren rett som det er. Også utfor terrassen hvor det er singel og så den muren. Har aldri kommet på at det er frekt, men det er kanskje noe annet om de går gjennom eiendommen!? Hadde satt opp et gjerde om det er et problem, eller snakket med dem om du vet hvem det er. Man kan ofte komme langt med å prate eller spør på en fin måte
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #24 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes også det var frekt av naboen, og hadde ikke likt det selv. Men synes også at du overreagerer bittelitt;) Anonymous poster hash: a94b1...b91 Mannen min syntes også at jeg overreagerer, så dere har sikkert rett. Det er bare det at jeg føler meg invadert. Plutselig står de utenfor og glaner inn der jeg minst venter å se et hode. Ja ja, jeg må vel skjerpe meg litt, selv om det føles ubehagelig med uønskede folk i hagen. Har mest lyst til å si til naboen at jeg setter pris på om de kan bruke veien. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #25 Skrevet 23. februar 2014 Det var ikke akkurat noe slikt jeg hadde tenkt du skulle skrive om når overskriften er frekk nabo.. Men det er jo kanskje litt frekt ja. Vi bor i et kryss på feltet og har mur rundt eiendommen som er like høy som gresset. Altså over asfalten, men på bakkehøyde i hagen. Det går folk på muren rett som det er. Også utfor terrassen hvor det er singel og så den muren. Har aldri kommet på at det er frekt, men det er kanskje noe annet om de går gjennom eiendommen!? Hadde satt opp et gjerde om det er et problem, eller snakket med dem om du vet hvem det er. Man kan ofte komme langt med å prate eller spør på en fin måte Vi har sikkert forskjellig terskel for hva som er greit. Jeg ville ikke likt det du beskriver at de gjør hos deg. Ja de går gjennom eiendommen og forserer 2 hekker, enda det ikke er så mye lengre å gå rundt. Det ville aldri falt meg inn å gått over deres eller andres eiendom da jeg anser det for privat. Men som sagt er dette litt toppen av isfjellet. Ja det er nok best å si det til dem, selv om mannen min ber meg la det være. HI Anonymous poster hash: 13e53...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå