Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hva kommer du til å bruke penger på av disse punktene og hva ville du ha droppet, begrunn hvorfor. 1. Brudekjole 2. Antrekk til mannen 3. Make-up lagt av profesjonell (med prøve time på forhånd) 4. Frisørtime 5. Bil fra og til kirken 6. Fotograf av brudepar 7. Fotograf i kirken Anonymous poster hash: e83c2...94d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 1. Brudekjole - Ny kjole, men det var en rimelig hvit sommerkjole 2. Antrekk til mannen - Nei. Han hade dress fra før 3. Make-up lagt av profesjonell (med prøve time på forhånd) - Nei. 4. Frisørtime -Nei. 5. Bil fra og til kirken - Nei. Fikk låne en amcar av en venn 6. Fotograf av brudepar - Leide inn en venninne som er fotograf 7. Fotograf i kirken - Hun tok også bildenr i kirken og under festen Anonymous poster hash: 44232...451
Håper<3 Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ser på alle punktene som must. Kutter heller på antall gjester så jeg kan få alt jeg ønsker ellers.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Her har du prioritert slik jeg gjorde, og jeg måtte ha punkt 1-4, jeg droppet 5-7 Hadde hobbyfotograf som tok litt bilder da Droppet også bukett til meg selv, men ordnet til bordet Anonymous poster hash: c5b39...186
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Vi betalte ikke for noen av tingene. Giftet meg i bunad og mannen i lånt dress. Gjestene fotograferte, forloveren la litt sminke og håret ordnet jeg selv. Det trengte uansett bare en vask. Faren min kjørte meg til kirken da og jeg tror han hadde vasket bilen. Fra kirken gikk vi. Det var bare noen hundre meter til festlokalet. Tro det eller ei så var det faktisk et flott bryllup vi har fine bilder fra og vi er fortsatt ikke skilt Anonymous poster hash: cb115...a4c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 1. Brudekjole - mitt ene alternativ er hvit ankellang blondekjole og et par pumps jeg har fra før, så der hadde jeg ikke trengt så mye - men hadde jeg hatt råd hadde jeg prioritert det. 2. Antrekk til mannen - han nøyer seg vel med en dress...? 3. Make-up lagt av profesjonell (med prøve time på forhånd) - hadde heller prioritert å sminke meg selv. Blir jevnt over mye mer fornøyd, og liker å vite hva jeg får og hvordan sminken blir seende ut etter noen timer. 4. Frisørtime - samme som over. Ender nok med å sette opp mitt eget hår uansett 5. Bil fra og til kirken - aldri tenkt over, egentlig...? 6. Fotograf av brudepar - enten ville jeg prioritert det, eller fått en venn til å gjøre det. 7. Fotograf i kirken - som over. Dvs - brudekjole/antrekk og bilder ville jeg prioritert høyest. Sminke og hår kan jeg fikse selv, samme med brudebukett. Anonymous poster hash: f0f49...c42
Modesty Blaise. Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Haha, ingen av de! Jeg må ha vært en fantastisk dårlig brud Kjolen var sånn sett litt viktig, men ble sydd av mammaen min, og mannen brukte en dress han allerede hadde. Resten av tingene sto ikke engang på listen min. Viktigst for meg var at vi hadde en fantastisk dag sammen med noen mennesker vi bryr oss masse om. Og det hadde vi, så da hadde vi vel et perfekt bryllup da
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Punkt 1-5. Punkt 6-7 ordnet forloveren min, hennes forslag.
PrinsesseHengepupp Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Vi brukte ikke noe særlig penger på noen av punktene du nevner, men brukte MYE på de viktige tingene. Kjolen kjøpte jeg brukt + partykjole kjøpt billig på nett, Mannens bestemor sydde drakt til han, Sminken la jeg selv, gratis, Frisørvenninna mi ordnet håret, gratis, Vi gikk fra kirka til lokalet (med felespiller som kostet litt da, men ingen bil), En venn av oss tok bilder, gratis (har i overkant av 1500 bilder av god kvalitet fra to dager før og til vi var ferdige med opprydding på søndag, 1200 fra selve dagen). Totalt for det du lister opp brukte vi 2-3000. De store summene valgte vi å legge der det var viktigst for å få en fantastisk dag for oss og de vi er glad i: i mat, drikke, overnatting, musikk. Verdt hver en krone, og det gav oss et drømmebryllup, 4 dager til enda. Bakdelen er at alle vennene våre nå nekter å gifte seg. De snakker bare om å "hoppe etter Wirkola", hva nå enn det måtte bety ;-)
Gjest lykkeliggift Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Ingen av de, kun at jeg ble gift. Vi hadde ikke noe bryllup, kun e bedre middag etterpå. :-)
DramaMama Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Kommer til å bruke penger på alt unntatt antrekk til mannen (kjøpte en dyr designerdress til dåpen til datteren vår i fjor, den kan han bruke i bryllupet også), frisør (en av mine beste venninner er frisør og ordner håret til bryllupet gratis) og fotograf i kirken (har en flink hobbyfotograf i familien som kan ta bilder i kirken, så legger vi heller pengene i fotoshooten etterpå). Brudekjolen er viktig, den blir definitivt prioritert. Vil også ha profesjonell makeup som tar seg best mulig ut på bildene. Også skal vi ikke ha bil til og fra kirken, men hester med vogn.
Musemorbr / Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 1. Brudekjole - kom fra kina (jjshouse) 2. Antrekk til mannen- kom fra Dressmann 3. Make-up- tok jeg selv fordi jeg ville se ut som meg 4. Frisørtime - tok jeg selv, men påkostet meg et par gode produkter 5. Bil fra og til kirken - gratis fra mannens jobb og hadde ellers utgått 6. og 7. Fotograf var forlovers beste venn og stillte opp billig som forlovers gave til oss. Hadde ellers utgått.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Hadde hvit kjole fra hm. Mannen hadde allerede dress. Ordnet sminke og hår på jobb før jeg gikk til rådhuset. En kompis av mannen tok noen bilder og kjørte oss hjem etterpå. Jeg og mannen spiste treretters ute senere på kvelden. Anonymous poster hash: d3f97...2fe
Bustetroll Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Fotograf er vel det eneste. Men da hadde jeg også brukt en venn. Ikke leid inn en fremmed til en dyr pris Endret 23. februar 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Vi betalte ikke for noen av tingene. Giftet meg i bunad og mannen i lånt dress. Gjestene fotograferte, forloveren la litt sminke og håret ordnet jeg selv. Det trengte uansett bare en vask. Faren min kjørte meg til kirken da og jeg tror han hadde vasket bilen. Fra kirken gikk vi. Det var bare noen hundre meter til festlokalet. Tro det eller ei så var det faktisk et flott bryllup vi har fine bilder fra og vi er fortsatt ikke skilt Anonymous poster hash: cb115...a4c Høres kjipt ut Anonymous poster hash: 457c9...103
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Hva er det med dere? Dere må være tidenes værste bruder Anonymous poster hash: 457c9...103
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Hørte om et brudepar som satte utover engangskameraer på bordene. De ble brukt og masse fine/morsomme bilder de finnes i bryllupstema Anonymous poster hash: 0f615...713
ma(G)ma med to små :) Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Jeg vil ha en fin kjole som kler meg. Jo billigere jo bedre, men går ikke med "hva som helst", så spørs om det blir noen tusen. Frisør og sminke er ikke veldig viktig, men det er jo ikke snakk om store summen, så tror jeg kommer til å gjøre det. Bil bryr jeg meg ikke om. Får helt sikkert låne en fin av mine foreldre eller noen andre Mannen til forloveren er fotograf, så han tar bilder. Bilder er viktig for meg, men jeg synes ikke det er verdt å legge 20 000 i det. Vi har mange hobbyfotografer i omgangskretsen vår, som klarer jobben helt fint. Hadde ingen kunne tatt fine bilder, tror jeg at dette er et punkt jeg ville ha brukt penger på. Jeg er på ingen måte en bridezilla, da. Vil bare ha en fin dag, hvor alle koser seg, og hvor vi har fine bilder som minner. Jo mindre der koster, jo bedre er det
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Er ikke forlovet, men jenter tenker vel på dette:p Jeg har sett for meg hvordan brudekjolen min skal se ut, er foreløpig overvektig og da vil jeg ha noe som ser bra ut. Dress har mannen etter dåpen til gutten. Kjøpte seg ny da. Har søskenbarn som er foink med sminke og hår, kommer til å høre med henne. Har ganske tykt hår som må festes godt hvis det skal settes opp. Tror jeg vil ha profesjonell fotograf for bryllupsbilder. Men på festen legge frem engangskamera. Bil har jeg ikke tenkt på.siden jeg ikke vet hvor vi eventuelt vil gifte oss. Blir nok ikke i kirka. Anonymous poster hash: bb7e2...651
MammantilNurket Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hva kommer du til å bruke penger på av disse punktene og hva ville du ha droppet, begrunn hvorfor. 1. Brudekjole 2. Antrekk til mannen 3. Make-up lagt av profesjonell (med prøve time på forhånd) 4. Frisørtime 5. Bil fra og til kirken 6. Fotograf av brudepar 7. Fotograf i kirken Anonymous poster hash: e83c2...94d Da jeg giftet meg med min nå eks-mann var vi unge og blakke, MEN vi fikk til alt på listen din - med god hjelp fra venner og familie Brudekjolen, som var nydelig, ble kjøpt i en Thailandsk butikk i Oslo og min tilkommende kjøpte smoking på Dressmann. Jeg sminket meg selv og hadde en bekjent som er frisør hjem til å ordne håret. Vi fikk låne en vintage sportsbil av noen venner til transport til/fra kirken, en slektning som er fotograf tok bildene som ble flotte. Endret 23. februar 2014 av MammantilNurket
L-8 Skrevet 23. februar 2014 #21 Skrevet 23. februar 2014 Eneste av de punktene vi hadde var antrekk til brud og brudgom...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #23 Skrevet 23. februar 2014 Hva kommer du til å bruke penger på av disse punktene og hva ville du ha droppet, begrunn hvorfor. 1. Brudekjole 2. Antrekk til mannen 3. Make-up lagt av profesjonell (med prøve time på forhånd) 4. Frisørtime 5. Bil fra og til kirken 6. Fotograf av brudepar 7. Fotograf i kirken Anonymous poster hash: e83c2...94d Dette var dagsaktuelt for meg :-) Brudekjolen koster meg 2000 kr. Mannen har dress, men har kjøpt ny skjorte og slips. Vurderer å betale en bekjent littegrann for å sminke og fikse håret. Til og fra kirken blir det familiebilen. Vi skal jo ha med ungene. Vurderer å betale en bekjent som er hobbyfotograf. Anonymous poster hash: 863ab...40a
magica fra tryll Skrevet 23. februar 2014 #24 Skrevet 23. februar 2014 Hva er det med dere? Dere må være tidenes værste bruder Anonymous poster hash: 457c9...103 Hvorfor det? I mitt første bryllup hadde jeg alt, bortsett fra at jeg giftet meg med feil mann og ble skilt etter 5 år. I mitt andre bryllup fikset jeg alt sjæl, og er fremdeles gift etter 18 år. Forholdet vårt er magisk, så ingen av tingene spilte så stor rolle. Det er ikke alt det ytre som teller vettu...Selvom det er det mange i vår materialistiske verden tror.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. februar 2014 #25 Skrevet 23. februar 2014 Ingen av tingene du nevner er viktige for meg. Eneste må være bilder, men kjenner mange som kunne tatt bilder gratis. Det viktigste måtte være at jeg faktisk fikk gifte meg med den jeg elsker. Hvor jeg er, hva jeg har på meg spiller ingen rolle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå