Gå til innhold

noen som har litt pelling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkt både på nav og Google,men finner det ikke. vi søkte sosialstønad for ca 5 uker siden,og de sa de skulle ta max 4 uker,hva skjer nå?



Anonymous poster hash: 5961a...036
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig de mangler noe opplysninger.. NAV ringer ikke deg for å fortelle det, dette finner man som regel ut på egenhånd, ved at man etter lang tid ringer og etterlyser.. 



Anonymous poster hash: 446de...74e
Skrevet

Vet vi har levert alle papirer,men ringer de er ikke lett



Anonymous poster hash: 5961a...036
Skrevet

Ta kontakt i morgen og be om å få snakke med saksbehandleren din, om han/hun ikke er tilgjengelig kan kontaktsenteret (de som svarer på telefonen) sende melding til lokalkontoret ditt og da vil noen ringe deg i løpet av de neste 2 arbeidsdagene.. 



Anonymous poster hash: 2c6e7...159
Skrevet

 

Vet vi har levert alle papirer,men ringer de er ikke lett

 

Anonymous poster hash: 5961a...036

 

Å ringe de er jo det enkleste for da kommer du alltid til noen som har peiling! På 5555 3333 får du alltid svar og jeg har erfart at de som tar telefonen ofte er mye mer trivelige også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...