Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har vært sammen med samboer i 4 år og har en gutt på 2 år sammen... Hver eneste helg så må d skje "noe" ifølge samboeren... Han er veldig rastløs og blir super lei og sur hvis ikke d skjer noe... Blir helt utmattet av d!!! Vi reiser av og til på hytten til mine svigerforeldrene men jeg har ikke lyst å være der hver helg for å si det sånn. Han har sjelden lyst til å reise til mine foreldre og være en helg! Hvis vi er hjemme en helg, så er det sutring og irritasjon at vi ALDRI gjør noe og spørr jeg om en ting han kan hjelpe meg med eller spørr om noe i d hele tatt bare snapper det for han . Er så lei😔hva hadde dere gjort?? Anonymous poster hash: 1ac34...9c1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Må dere gjøre absolutt alt sammen da? Bli hjemme du da vel? Anonymous poster hash: 64870...803
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Bedt han funnet seg en hobby og fritidsaktivitet. Det er ikke bare ditt ansvar !!! Anonymous poster hash: 93b9a...57a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Sier til han at det bare er og gå ut... Men da er det det igjen at han vil ha oss/meg med!!! Skal ikke være lett 😔 HI Anonymous poster hash: 1ac34...9c1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hehe. JEG er som din samboer. Veldig rastløs og det må skje ting. Samboer er gjerne med på tur i skogen og slike ting men han liker også hjemmekos. Jeg må akseptere det på lik linje som at han må tåle å være hjemme to timer en søndag med barn mens jeg løper av meg energi i skogen sammen med hunden. Det virker som om ingen av dere respekterer hverandre eller samarbeider noe godt. Dere må prate sammen og akseptere at dere er forskjellige. Samtidig må dere få noen regler. Annenhver gang på besøk hos deres foreldre. Vi har den regelen lenge. Og det er for å ikke forskjellsbehandle besteforeldre da alle vil være mest mulig med barnebarn. Dere må rett og slett prate sammen. Anonymous poster hash: 99490...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå