Gå til innhold

Hvor lenge møttes din barselgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barselgruppen jeg var en del av mistet helt kontakten da folk skulle tilbake til jobb. Virket ikke som noen var interesserte i å møtes etter jobb eller i helgene.

Men hører at venninnen min fremdeles møter sin barselgruppe til stadighet, og her er barna snart 2 år gamle.

Hvor lenge holdt du på å gå på barselgruppetreff? Og hvordan treffes dere?

Anonymous poster hash: 6f85e...091
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi treffes enda, barna blir 4 år, treffes 2-4 ganger i året, varierer. Ikke alltid det passer for alle, men vi prøver. Nå skal vi snart samles til felles bursdagsfeiring for de små ;-)

Vi treffes hjemme hos hverandre og på lekeplasser.

Kan nevne at vi er 6 stk.

Skrevet

Vi er 7, vi har ikke faste avtaler men vi prøver å møtes flere ganger i året. Også en tur og julebord ofte med menn. Inviteres i div lag og feiringer. Koselig. Barna blir 7 dette året : )

Anonymous poster hash: 7fda0...8e2

Skrevet

Her traff vi hverandre aldri utenom helsestasjonen, noe jeg i grunn syns var litt skuffende. Jeg hadde hørt så mye positivt om barselsgrupper fra andre så jeg så i grunn frem til å ha noen å treffe i blant i permisjonen. Men det hjalp vel ikke akkurat på at første treffet på helsestasjonen var når ungene var mellom fem og seks mnd...

Håper på å komme sammen med en koselig gjeng neste gang!

Skrevet

De faste treffene sluttet d barna ble 1 år, det ble sommerferie og etter det ble vi opptatt med jobb og barnehagestart. Et par av oss fortsatte å treffes og gjør det fremdeles da vi bor nær og hadde barn i samme bhg og nå skole.

Skrevet

Her er det ikke gruppe før når babyen er 4 mnd. Skuffende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...