Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Vi trenger en barnevogn med bag som vi kan ha i barnehagen, men vi vil ikke kjøpe brukt eller arve. Hva er det rimeligste alternativet? Anonymous poster hash: c8b37...95e
3barnog5kjæledyr Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Kjøp i Danmark. Billig og større bager enn i Norge.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Kjøp i Danmark. Billig og større bager enn i Norge. koster det ikke masse i frakt? HI Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Med bag? til å bruke i barnehagen? da må den være ganske stor da? Anonymous poster hash: 87033...9e8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Med bag? til å bruke i barnehagen? da må den være ganske stor da? Anonymous poster hash: 87033...9e8 Baby er veldig liten, har ikke startet i barnehagen enda... Vi har barnevogn, men i denne barnehagen sover alle barna ute i barnevogn, derfor vi trenger en ekstra. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e
3barnog5kjæledyr Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg vet ikke hva det vil bli i frakt. Men hvis du bor sånn til at du kan ta deg en helgetur med danskebåten, kan du jo kjøpe :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Med bag? til å bruke i barnehagen? da må den være ganske stor da? Anonymous poster hash: 87033...9e8 Baby er veldig liten, har ikke startet i barnehagen enda... Vi har barnevogn, men i denne barnehagen sover alle barna ute i barnevogn, derfor vi trenger en ekstra. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e Da hadde jeg heller satset på en sportsvogn som er lun. Behovet for bag har man jo bare i noen mnd. Når babyen er så stor at den har startet i bhg kan den jo fint ligge i en sportsvogn. Men apropos danske, så har du jo denne da: http://www.jollyroom.no/catalog/product/view/id/43979/s/trille-fix-standard-12-tum-starter-kit-black/category/13/?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7NDM5Nzk7Izs&ttype=click Anonymous poster hash: 87033...9e8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Med bag? til å bruke i barnehagen? da må den være ganske stor da? Anonymous poster hash: 87033...9e8 Baby er veldig liten, har ikke startet i barnehagen enda... Vi har barnevogn, men i denne barnehagen sover alle barna ute i barnevogn, derfor vi trenger en ekstra. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e Da hadde jeg heller satset på en sportsvogn som er lun. Behovet for bag har man jo bare i noen mnd. Når babyen er så stor at den har startet i bhg kan den jo fint ligge i en sportsvogn. Men apropos danske, så har du jo denne da: http://www.jollyroom.no/catalog/product/view/id/43979/s/trille-fix-standard-12-tum-starter-kit-black/category/13/?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7NDM5Nzk7Izs&ttype=click Anonymous poster hash: 87033...9e8 Med bag? til å bruke i barnehagen? da må den være ganske stor da? Anonymous poster hash: 87033...9e8 Baby er veldig liten, har ikke startet i barnehagen enda... Vi har barnevogn, men i denne barnehagen sover alle barna ute i barnevogn, derfor vi trenger en ekstra. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e Da hadde jeg heller satset på en sportsvogn som er lun. Behovet for bag har man jo bare i noen mnd. Når babyen er så stor at den har startet i bhg kan den jo fint ligge i en sportsvogn. Men apropos danske, så har du jo denne da: http://www.jollyroom.no/catalog/product/view/id/43979/s/trille-fix-standard-12-tum-starter-kit-black/category/13/?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7NDM5Nzk7Izs&ttype=click Anonymous poster hash: 87033...9e8 Må dessverre starte i bhg 12mnd gammel. Hn er tynn men lang. Har en Teutonia vogn nå, synes egentlig den er veldig lang, men hn har allerede blitt så lang at hn butter i begge ender. :s Hn er 72cm nå, 10mnd gammel. Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Hvis vognen skal stå i bhg som sovevogn, har jeg ville kjøpt brukt vogn. Har ikke spandert på helt ny vogn. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Anonymous poster hash: 6efcb...dfc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Ja kanskje det er tryggest siden den har sele. Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Hvis vognen skal stå i bhg som sovevogn, har jeg ville kjøpt brukt vogn. Har ikke spandert på helt ny vogn. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Vi har tenkt å spandere på en helt ny vogn, vil ikke ha en som er brukt! Men vil ikke bruke en formue på en vogn som kun skal brukes i bhg. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Hvis vognen skal stå i bhg som sovevogn, har jeg ville kjøpt brukt vogn. Har ikke spandert på helt ny vogn. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Vi har tenkt å spandere på en helt ny vogn, vil ikke ha en som er brukt! Men vil ikke bruke en formue på en vogn som kun skal brukes i bhg. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e Gjør det litt vanskelig for dere selv hvis dere vil ha en billig, men samtidig skikkelig vogn. Simo er en ypperlig barnehagevogn, men ikke akkurat billig ny. Hvor mye kan dere tenke dere å bruke på en ny vogn da? Anonymous poster hash: 87033...9e8
n74 Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 En 12 mnd gammelt barn trenger ikke dypvogn - da er det riktig med sportsdel.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Min bruker bag enda. 8 mnd og 72 cm lang. Men må ut med bagen iløpet av våren. Har combivogn og sover da i sportsdelen i bhg når han begynner der i aug. Hvis vognen skal stå i bhg som sovevogn, har jeg ville kjøpt brukt vogn. Har ikke spandert på helt ny vogn. Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Anonymous poster hash: 6efcb...dfc Vi har tenkt å spandere på en helt ny vogn, vil ikke ha en som er brukt! Men vil ikke bruke en formue på en vogn som kun skal brukes i bhg. HI Anonymous poster hash: c8b37...95e Gjør det litt vanskelig for dere selv hvis dere vil ha en billig, men samtidig skikkelig vogn. Simo er en ypperlig barnehagevogn, men ikke akkurat billig ny. Hvor mye kan dere tenke dere å bruke på en ny vogn da? Anonymous poster hash: 87033...9e8 Så for oss maks 2000kr, men det er ikke sikkert det går ser jeg... Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 En 12 mnd gammelt barn trenger ikke dypvogn - da er det riktig med sportsdel. Hn har restriksjoner mot å sitte fra fysio, går sportsdel å legge helt flat? Anonymous poster hash: c8b37...95e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 En 12 mnd gammelt barn trenger ikke dypvogn - da er det riktig med sportsdel. Hn har restriksjoner mot å sitte fra fysio, går sportsdel å legge helt flat? Anonymous poster hash: c8b37...95e De fleste sportsvogner har rygg som legges helt flat ja. Dere har vel det på Teutoniaen dere har nå? Anonymous poster hash: 87033...9e8
scarecrow2011 Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Mine simovogner kan legges helt flate. Hvorfor ikke kjøpe brukt? Alle tekstiler kan på mine tas av og hives i maskin. Ellers er ikke simo sportsvogn de dyreste og ofte på tilbud.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 For 10 år siden kjæpte vi ny vogn for 2000,-. Det var ekstremt billig. Ellers kan du ikke forvente en fin og god, ny vogn for en billig penge, men det kommer jo ann på hva du mener med billig. Anonymous poster hash: f8f28...702
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Sportsvogn kan man legge ned ryggen på, de fleste barn i den alderen har nok sluttet å sove i bag for lenge siden? Jenta mi er 11 mnd og sover i vogn uten bag. På vinteren sover hun i vognpose så hun ligger mykt og godt. Jeg kjøpte ny vogn til 1299,- Husker ikke hvilket merke, men den var på tilbud. Kostet 2000 ny. Er ren sportsvogn der ryggen kan legges flatt. Er et ukjent merke (?? for meg i hvert fall), og vogna er helt jævlig å trille med. Kjøpte den kun for å sove i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå