Gå til innhold

Noen som ikke har brukt egg på frys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor vanlig dette er? Er vel 5 år før eggene blir kassert på de fleste klinikker i Norge. Og føles det ikke bortkastet dersom man ikke ønsker å sette inn disse eggene?

Anonymous poster hash: 417fa...1c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på frys. Skulle mer enn gjerne ha satt inn noen, men det blir dessverre ikke flere på oss.

Skrevet

Har eitt på frys som ikkje vil bli brukt. Kjenner at det stikk litt, det er jo eit liv som ligg der og ventar..

Skrevet

Vi har 2 ivf barn, og satt inn de siste eggene rett før fristen gikk ut, selv om jeg kanskje ikke var 100% klar for siste barn. Ønsker oss 3 barn. Ble gravid men mistet. Har siden da hatt to IVF forsøk til, ved siste forsøket nå fikk jeg hele 15 egg på frys. Så om jeg skulle bli gravid på noen av de første av disse så blir det nok til at vi lar dem destruere resten etter 5 år. Men jeg lar dem ligge sånn i tilfelle. Vil føles veldig rart tror jeg om de må destruere befrukta egg, men kan jo ikke få flere barn enn det en ønsker selv om de er på frysen. Men jeg ville definitivt satt inn om dere tror dere kommer til å vurdere et barn til i fremtiden, det vil aldri være perfekt timing. Men du vil nok angre om de blir kastet og du om to år må gjennom alt på nytt.

Anonymous poster hash: 52907...740
Skrevet

Vi hadde ti egg på frys som aldri ble brukt. Sårt!

Jeg ble ødelagt under fødselen, så her ble det bare ett barn.

Akutt keisersnitt, store blødninger og fjerning av livmor :(

Anonymous poster hash: bd4a5...abe

Skrevet

Vi hadde ti egg på frys som aldri ble brukt. Sårt!

Jeg ble ødelagt under fødselen, så her ble det bare ett barn.

Akutt keisersnitt, store blødninger og fjerning av livmor :(

Anonymous poster hash: bd4a5...abe

Uffda, stakkars deg. Vi og hadde noen egg som ble destruert. Enig med stjerna, det stikker litt i sjela.
Skrevet

Har også egg på frys, men skal ikke ha flere barn. Kroppen min klarer ikke et svangerskap til.

Fornøyd med de tre flotte barna vi har.

Anonymous poster hash: 06582...64f

Skrevet

Våre ble destruert i fjor. Var veldig sårt lenge.

Skrevet

Vi har 8 på frys. Men vi har nå fått 2 barn med ivf ( fersk og frys). Gubben vil ikke ha flere. Men oss har frem til høsten 2017 å bestemme oss. Jeg vil gjerne ha et barn til, men har hatt vanskelige svangerskap og 2 fødsler som ikke gikk knirkefritt. Så blir KS hvis vi skal ha flere barn.. Gubben er ganske bestem på ikke flere, så liten sjanse for at det blir flere her,, men greit å vite at vi har mange år på oss slik i tilfelle. :)

Anonymous poster hash: 9107c...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...