Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Ja, det er endel tusen (millioner?) som har det Anonymous poster hash: 97207...11b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a Har du lyst til å dele dine tips?
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2014 Ja, det er endel tusen (millioner?) som har det Anonymous poster hash: 97207...11b Morsom du siktet til privatpersoner her inne som evt kunne dele erfaringer Ikke elkjøp, xxl og han som har lykkes med netthandelen.no
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a Har du lyst til å dele dine tips? Først og fremst må du ha et godt produkt/konsept og en godt planlagt forretningnsidé. Gå for en rimelig butikkløsning i begynnelsen. Selv betaler jeg 150 kr måneden for en helt grei løsning som fungerer perfekt for meg og mitt behov. Jeg har ikke noe dyr kortløsning og foreløpig fungerer det helt topp med Paypals kredittkortløsning. Ha lave kostnader og tenk smart på hvordan du kan markedsføre butikken eller produktene. Sosiale medier er genialt. Det samme er annonsering gjennom Google. 90% av mine kunder finner meg gjennom Googlesøk. Dette er også avhengig av hvordan type produkter du tenker å selge og målgruppen du ønsker å nå. Jeg hadde et lån på 40.000 fra faren min da jeg startet. Nå omsetter jeg for 70-90.000 i måneden. Sist men ikke minst, ha god fortjeneste. Hjelper ikke med god omsetning dersom du ikke tjener noe særlig på produktene. Anonymous poster hash: 102bc...46a
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a Har du lyst til å dele dine tips? Først og fremst må du ha et godt produkt/konsept og en godt planlagt forretningnsidé. Gå for en rimelig butikkløsning i begynnelsen. Selv betaler jeg 150 kr måneden for en helt grei løsning som fungerer perfekt for meg og mitt behov. Jeg har ikke noe dyr kortløsning og foreløpig fungerer det helt topp med Paypals kredittkortløsning.Ha lave kostnader og tenk smart på hvordan du kan markedsføre butikken eller produktene. Sosiale medier er genialt. Det samme er annonsering gjennom Google. 90% av mine kunder finner meg gjennom Googlesøk. Dette er også avhengig av hvordan type produkter du tenker å selge og målgruppen du ønsker å nå. Jeg hadde et lån på 40.000 fra faren min da jeg startet. Nå omsetter jeg for 70-90.000 i måneden. Sist men ikke minst, ha god fortjeneste. Hjelper ikke med god omsetning dersom du ikke tjener noe særlig på produktene. Anonymous poster hash: 102bc...46a Takk for svar omsetning på 10.000 betyr at man har solgt produkter for en verdi av 10.000? Og fortjenesten er det man sitter igjen med, overskuddet?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a Har du lyst til å dele dine tips? Først og fremst må du ha et godt produkt/konsept og en godt planlagt forretningnsidé. Gå for en rimelig butikkløsning i begynnelsen. Selv betaler jeg 150 kr måneden for en helt grei løsning som fungerer perfekt for meg og mitt behov. Jeg har ikke noe dyr kortløsning og foreløpig fungerer det helt topp med Paypals kredittkortløsning.Ha lave kostnader og tenk smart på hvordan du kan markedsføre butikken eller produktene. Sosiale medier er genialt. Det samme er annonsering gjennom Google. 90% av mine kunder finner meg gjennom Googlesøk. Dette er også avhengig av hvordan type produkter du tenker å selge og målgruppen du ønsker å nå. Jeg hadde et lån på 40.000 fra faren min da jeg startet. Nå omsetter jeg for 70-90.000 i måneden. Sist men ikke minst, ha god fortjeneste. Hjelper ikke med god omsetning dersom du ikke tjener noe særlig på produktene. Anonymous poster hash: 102bc...46a Takk for svar omsetning på 10.000 betyr at man har solgt produkter for en verdi av 10.000? Og fortjenesten er det man sitter igjen med, overskuddet? Omsetning er pengene du får inn i kassa. Fortjenesten er hva du sitter igjen med etter å ha trukket fra kostnadene. Anonymous poster hash: 102bc...46a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Bruk også affiliate marketing. Anonymous poster hash: db992...966
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Du som har hatt nettbutikk i 2 år. Link til side? Anonymous poster hash: db454...026
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Du som har hatt nettbutikk i 2 år. Link til side? Anonymous poster hash: db454...026 Det ønsker jeg ikke å gå ut med da jeg vil være anonym her inne. Anonymous poster hash: 102bc...46a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Ja jeg har det. Startet opp for snart 2 år siden og første året var litt trått. Nå kan jeg faktisk leve av nettbutikken, noe jeg har tenkt til etter endt mammaperm. Anonymous poster hash: 102bc...46a Har du lyst til å dele dine tips? Først og fremst må du ha et godt produkt/konsept og en godt planlagt forretningnsidé. Gå for en rimelig butikkløsning i begynnelsen. Selv betaler jeg 150 kr måneden for en helt grei løsning som fungerer perfekt for meg og mitt behov. Jeg har ikke noe dyr kortløsning og foreløpig fungerer det helt topp med Paypals kredittkortløsning. Ha lave kostnader og tenk smart på hvordan du kan markedsføre butikken eller produktene. Sosiale medier er genialt. Det samme er annonsering gjennom Google. 90% av mine kunder finner meg gjennom Googlesøk. Dette er også avhengig av hvordan type produkter du tenker å selge og målgruppen du ønsker å nå. Jeg hadde et lån på 40.000 fra faren min da jeg startet. Nå omsetter jeg for 70-90.000 i måneden. Sist men ikke minst, ha god fortjeneste. Hjelper ikke med god omsetning dersom du ikke tjener noe særlig på produktene. Anonymous poster hash: 102bc...46a Hva slags løsning har du som koster 150,- i mnd? Jeg driver nettbutikk men betaler 7-800 i mnd bare for butikken. Anonymous poster hash: 4fdd7...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå