Gå til innhold

Fastelavn.....baker dere boller etc denne dagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Baker dere boller med krem denne dagen?

 

Anonymous poster hash: 36b72...c95

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Tja, har ingen fast tradisjon på det. Spørs hva planene er den dagen.

Skrevet

Hvis det passer sånn (vi er hjemme uten store planer), vi har noen å invitere på kaffe og boller OG jeg husker at det faktisk er fastelaven!



Anonymous poster hash: bd2a7...555
Skrevet

Vi baker boller med krem, men ikke nødvendigvis den dagen det er fastelaven. Jeg vet ikke når det er en gang ;)



Anonymous poster hash: a10a6...524
Skrevet

2.3.14

 

Anonymous poster hash: 3b23e...407

Skrevet

Baker boller ja :)



Anonymous poster hash: 5e4f4...e38
Skrevet

Nei jeg kjøper bare heller bollene.

Med nærmere ettertanke så er han hos faren den helgen uansett så blir jo bare til meg selv.

Regner med at han får mere nok boller med krem hos farmoren sin :P

Skrevet

Ja baker alltid boller med makronfyll og krem :)



Anonymous poster hash: 6fee7...e02
Skrevet

Ja vi baker boller og pleier å innvitere noen på allslags boller og boller med krem :)

Skrevet

Ja :D baker alltid boller med krem til fastelaven. Tradisjon :)

Inviterer familie på kaffi om ettermiddagen.

 

Anonymous poster hash: e1fe7...c30

Skrevet

Ja, det er jeg vokst opp med, og det er så hyggelig tradisjon. Ut å plukke fastelavnsris mens boller hever. Inviterer på boller med makronfyll, sjokoladebiter, rosiner og krem. Alltid hyggelig med en unnskyldning til å be noen 😄

 

Anonymous poster hash: ffa7a...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...