Mamma_til_2 Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg kjenner jeg blir kraftig irritert på enkelte her inne ( anonymforum) og det er ikke bra med alle hormonene jeg har i kroppen akkurat nå., så nå skal jeg kose meg med spinnville barn en stund
frk Nilsen Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Ikke la gærningene på Gaustad ødelegge dagen for deg, de skrotnissene der er det ikke vits å bruke energi på. Kos deg med barna
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Haha det er lurt noen ganger. Jeg kjenner at noen ganger hopper jeg bare ikke med i diskusjonen Kos deg i den virkelige verden en stund
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Kos deg- her skal vi straks igang med bollebaking, så da snakkes vi vel til kvelden en gang. Forøvrig er Krangle en grei medisin mot galehuset til venstre her.
Musemorbr / Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Har ikke overskudd til det forumet nå om dagen jeg heller. Her veksles det mellom soving og zombietilstand, og mest mulig kos med treåringen inni mellom der. Vilhautdennebabyennååå!
Mamma_til_2 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2014 Har ikke overskudd til det forumet nå om dagen jeg heller. Her veksles det mellom soving og zombietilstand, og mest mulig kos med treåringen inni mellom der. Vilhautdennebabyennååå! den kommer med neste full måne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå