Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 ..hadde jeg en interessant drøm. Jeg drømte at jeg og samboeren min var på tur og skulle dra hjem samme dag til de to barna våre. Samboer var rar og stille når vi kjørte hjem. Vel hjemme skjønte jeg fort at samboer hadde planer om å kjøre tilbake. Han hadde lovt å hente Jeanett, som hun heter. Vi hadde truffet henne der. Jeg prøvde å snakke han fra det men jeg skjønte og så på han at han hadde fått følelser fpr henne. Drømmen sluttet med at jeg i fortvilelse sebdte melding til han om at hvis han gikk ut i bilen for å dra var det slutt mellom oss. Også dro han. Nå er jeg ingen drømmetyder men kan fort konkludere med at dette må være en slags "frykt" for at mobberne faktisk kan ta fra meg det livet jeg har klart å bygge meg opp i dag. Imot alle odds. Men er det ikke sykt at de sårene ligger så dypt i sjela at de kan dukke opp igjen slik etter 15 år... Jeanett var jenta som startet og sørget for ti år med helvette for meg. I dag har jeg det gått og kjenner meg ekstra takknemlig for det i dag Anonymous poster hash: 3031d...873
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 ..hadde jeg en interessant drøm. Jeg drømte at jeg og samboeren min var på tur og skulle dra hjem samme dag til de to barna våre. Samboer var rar og stille når vi kjørte hjem. Vel hjemme skjønte jeg fort at samboer hadde planer om å kjøre tilbake. Han hadde lovt å hente Jeanett, som hun heter. Vi hadde truffet henne der. Jeg prøvde å snakke han fra det men jeg skjønte og så på han at han hadde fått følelser fpr henne. Drømmen sluttet med at jeg i fortvilelse sebdte melding til han om at hvis han gikk ut i bilen for å dra var det slutt mellom oss. Også dro han. Nå er jeg ingen drømmetyder men kan fort konkludere med at dette må være en slags "frykt" for at mobberne faktisk kan ta fra meg det livet jeg har klart å bygge meg opp i dag. Imot alle odds. Men er det ikke sykt at de sårene ligger så dypt i sjela at de kan dukke opp igjen slik etter 15 år... Jeanett var jenta som startet og sørget for ti år med helvette for meg. I dag har jeg det gått og kjenner meg ekstra takknemlig for det i dag Anonymous poster hash: 3031d...873 Haha, gått Skulle stå godt. Anonymous poster hash: 3031d...873
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Så bra at du har et godt liv idag. Jeg er også et gammelt mobbeoffer, og har innimellom drømmer der folk som mobber dukker opp. Drømmer jeg er tilbake igjen på skolen f.eks. Og det er mange år siden. Tenker også litt på de drømmene som påminnelse om hvor godt jeg har det nå. Anonymous poster hash: 1ec7d...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå