Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Nå blir jeg alenemor til to, men etter å ha vært i dette forholdet ulykkelig noen år tror jeg det er det rette valget. Jeg er rett og slett ulykkelig og etter å ha spurt litt rundt på nettet og snakket med en rådgiver har jeg insett nå at mannen prøver å kontrollere meg hele tiden, jeg har ikke tenkt på dette før men hele tiden følt at noe er gale i forholdet vårt. Han styrer over meg økonomisk, vil ikke jeg skal ha egen bankkonto, kontrollerer meg hvert øre jeg tar ut og hva jeg bruker de til, Han har gått konkurs før vi ble sammen og henger seg sykt opp over økonomien. Alle pengene går til å betale hans gjeld og "rot".. Jeg sier ikke jeg er flink med pengene men man burde få ha litt frihet? Når jeg gjør noe ikke han liker blir det kjefting, krangel og han får meg til å føle meg veldig dårlig, som en dårlig mor og samboer. Han gjør dette klart ved å kalle meg stygge ting. Jeg flyttet fra famile og venner for å være med denne mannen i mitt liv, han løy mye om hvordan han var som person feks påsto han at vi hadde en del felles intresse osv. Men dette viste seg i ettertid var bare løgn for å få meg til å falle for ham. Nå gir han meg dårlig samvittighet for å møte venner og familie - han skaper problemer for meg og når jeg er med familien er han så sur og gir meg masse dårlig samvittighet. Jeg har fått beskjed om å dra fra denne mannen og at det er ikke sunnt for verken meg eller barna. Nå skal jeg flytte hjem til min familie, han vil nekte meg å ta med meg barna, men jeg må bare kjempe:( Anonymous poster hash: abd2a...c29
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det høres helt riktig ut at du går. Dette klarer du! Lykke til! Sender deg en klem! Anonymous poster hash: e01dd...6d4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Dette klarer du, så STERK du er! Hold på det! Ta vare på alt han sender deg av meldinger og mail, og hvis han begynner å skli over i noe som nærmer seg trusler advarer du skriftlig, tar det opp med familievernkontoret, og eventuelt politi. Finn støtte rundt deg, vær åpen og ærlig, og lykke til! Anonymous poster hash: d486a...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå