Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hva er det dyreste plagget du har kjøpt til babyen din? Jeg kjøper endel billig fra billigkjeder (hm, kappahl, lindex, cubus, nameit), men kjøpte nettopp en dress til 560kr (slo av 20% i kassa, kosta egentlig 700kr). Det er det dyreste jeg har kjøpt hittil Anonymous poster hash: c568c...c44
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Har det virkelig noe og si? Prisen? Tenk heller funksjonalitet, behagelighet og kvalitet på plaggene til baby.... Anonymous poster hash: fe747...b1b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 En memini høstjakke til 900kr Anonymous poster hash: 2b283...2f9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Har det virkelig noe og si? Prisen? Tenk heller funksjonalitet, behagelighet og kvalitet på plaggene til baby.... Anonymous poster hash: fe747...b1b Er det virkelig noe å henge seg opp i? Lurte bare for moroskyld, men det er vel ikke lov. Anonymous poster hash: c568c...c44
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Aner ikke. Pris ikke så viktig. Men jeg kjøper ikke dyre merkeklær for å "vise meg frem" Bryr meg fint lite hva andre går kledd i heller. Anonymous poster hash: 646f2...091
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Du er liksom opptatt av så utrolig uvesentlige ting, HI. Klart det er lov å lure. Men sier utrolig mye hvor overfladisk du er. Betyr det mye for deg å vise frem babyen din i dyre klær? Tror du babyen din er en lykkeligere baby? Føler du deg mer vellykket? Prøv å kjenn på det, innrømme for deg selv at dyre klær er viktig for at du skal føle deg vellykket! Anonymous poster hash: c87a3...a2b
Gullunger Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Det dyreste jeg kjøpte var en Memini kjole til fotografering, men brukte den også til flere andre anledninger. Den kostet egentlig 790 kroner men fikk 30% på den. Ellers har jeg kjøpt en del nøstebarn plagg, men de er kjøpt på salg. Har stort sett kjøpt resten av klærne på hm og name it. ;-)
Gullunger Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Du er liksom opptatt av så utrolig uvesentlige ting, HI. Klart det er lov å lure. Men sier utrolig mye hvor overfladisk du er. Betyr det mye for deg å vise frem babyen din i dyre klær? Tror du babyen din er en lykkeligere baby? Føler du deg mer vellykket? Prøv å kjenn på det, innrømme for deg selv at dyre klær er viktig for at du skal føle deg vellykket! Anonymous poster hash: c87a3...a2b Dårlig dag i dag? Smil til verden og verden smiler til deg :-D
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Ulldressene er det dyreste babyen har og noe hjemmestrikk jeg har betalt en venninne for å strikke. Anonymous poster hash: 27c03...623
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Har kjøpt ytterdress til ca 1000 kroner, og regntøy til rundt 600. Dåpskjolen kosta 600. Utenom det så kjøper jeg sjeldent dyre plagg. Bruker stort sett hm, kappahl, lindex, cubus osv. Har noe name it også, men synes det er litt dyrt. Barna vokser så fort, og det blir fort flekker på det. Anonymous poster hash: 20635...dce
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Du er liksom opptatt av så utrolig uvesentlige ting, HI. Klart det er lov å lure. Men sier utrolig mye hvor overfladisk du er. Betyr det mye for deg å vise frem babyen din i dyre klær? Tror du babyen din er en lykkeligere baby? Føler du deg mer vellykket? Prøv å kjenn på det, innrømme for deg selv at dyre klær er viktig for at du skal føle deg vellykket! Anonymous poster hash: c87a3...a2b Hva feiler det deg? Skam deg. Babyen min går aldri i dyre klær, jeg var kun interessert i hvor mye penger enkelte har brukt på babyen sin. Ja, jeg synes sånt er interessant. Mer svarer jeg ikke på det, gidder ikke diskutere med teite folk. Anonymous poster hash: c568c...c44
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Rundt 2500. Anonymous poster hash: 4753e...957
Serepta Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Jeg kjøpte en nydelig hvit ulldress før jeg fikk eldste. Kostet 800 ca, og den var av et eller annet fancy merke. Problemet var at den nesten ikke ble brukt før den var for liten. Var ganske upraktisk og for varm.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Ikke kjøpt noen spesielt dyre babyklær, men kommer til å legge litt penger i en ulldress og ulltøy hos nøstebarn etter sommeren. Ellers har jeg masse flott babytøy som man ikke kan se at er brukt fra en bruktbutikk. Betalte 5 kr plagget og det er fine klær fra wheat, noa noa, claire.dk, petit bateau, pop. Overrasket over hvor mye nydelig tøy i god kvalitet man får så billig! Har også funnet mye fint på salg og kjøpte masse sommertøy fra benetton på finn med lappene på til 20-40 kr plagget. Stellebord, babygym, badebalje billig fra finn i utmerket stand og resten har vi etter storesøster. Vi har spart så mye på dette at i år får vi råd til en ekstra ukes ferie i kroatia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå