Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har lys stoffsofa (idiotisk å kjøpe det) og nå var den så flekkete at jeg tok av alle trekkene og hev i vaskemaskinen. De er egentlig ikke til å vaske, men har vasket det ene trekket før når babyen hadde et uhell og da gikk det bra. Det jeg lurer på er om jeg skal ta på trekkene umiddelbart og la de tørke på putene eller skal jeg la de tørke litt først før jeg bruker all kraft jeg overhodet klarer å finne i arma til å dra trekkene på igjen? Vasker bare på 30 graders hurtigvask Anonymous poster hash: 9c311...b85
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Lurer på det samme etter en heftig runde med spying :/
Appelsinpiken Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 La de halvtørke litt, og ha de på mens de fortsatt er litt fuktige
SuperFries Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har latt de tørke helt, og så brukt makt :-)
Mamma_til_2 Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 halvtørr så på, venter du til de er tørr så krymper de da blir det ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå