Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Føler husarbeid er så utakknemlig! Samboer forventer skryt for snekkeringa han gjør her hjemme. Ja det blir fint og han sparer oss for masse penger. Han er flink! Men når fikk jeg sist skryt for å ha vasket, tørket og brettet 3 klesmaskiner, vasket badet og ryddet. Dette er ting som jeg stort sett gjør hver dag. I tillegg til å ta inn og ut oppvaskmaskin. Og en rekke andre ting. Samboer hjelper til når jeg ber han om det med husarbeid. Han ser seriøst ikke at ting må gjøres før jeg ber han om det. Og han skal ha skryt for det han gjør. Før vi fikk barn var jeg også aktiv på snekkering etc men nå ha det blitt slik at jeg gjør nesten alt av husarbeid mens han snekrer, vasker bilen utvendig og rydder i garasjen. Dagens lille utblåsning fra frustrert husmor en søndagsmorgen!! Anonymous poster hash: 2f3a5...602
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Om det er en trøst er det likt her... Anonymous poster hash: be161...5e7
hol(L)y COW Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Er du også gift med min mann? ................
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 ALT husarbeid er usynlig med mindre det ikke er gjort! For øvrig er problemstillingen velkjent. Klassisk felle at man etter å ha fått barn faller inn i et slags kjønnsrollemønster fra 50-tallet. Det er til å bli sprø av! Anonymous poster hash: ea33f...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå