Desember&Juni Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er nå gravid for andre gang. Kommet til 5. mnd. og har kjent bevegelser lenge. Det er en deilig følelse selvfølgelig, og er veldig glad for at den lille gir meg bekreftelser mange ganger om dagen om at det er liv:) Men, jeg synes det kjennes så mye mer voldsomt denne gangen enn ved forrige svangerskap. Og jeg kjenner kraftige spark nesten hele dagen OG natten. Hvordan vil det kjennes om en mnd.? Det er til tider på grensen til ubehagelig. Sover det lille knøttet aldri??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er i 9 måned og på natta er det mye harde bevegelser og spark så jeg får veldig lite søvn..Er visst et godt tegn med mye bevegelser selv om det er behagelig.Venter du ei jente du også? Anonymous poster hash: d0736...bef
Desember&Juni Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2014 Ja, er jente her også Husker jeg slet med søvnen selv i 9.mnd. Men det var ikke så ekstremt i 5. Mnd.
LME1001 Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jente på vei her også, er i uke 35. Gikk med en rolig gutt første gang. Enormt aktivitetsnivå denne gangen, heeele tiden. Kjent liv siden uke 14! Godt med bekreftelse på liv, men jeg har også lurt på om det ikke har vært i overkant mye...!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Min gutt var sånn Helt utrolig aktiv helt fra vi så han på ultralyd første gang i uke 12, og fra jeg begynte å kjenne liv i uke 14 var det MYE liv!! Varte helt ut svangerskapet, men alle leger osv (Ble godt fulgt opp pga svangerskapsforgitfning), sa det bare var bra tegn Gutten min er 9 mnd nå, og har vært langt fremme motorisk hele tiden, en VELDIG sterk og flink gutt Anonymous poster hash: 3a239...c82
Desember&Juni Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2014 Så flott! godt og høre:)
samlex Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Kommer også veldig an på plassering av morkaka. Første gang lå den midt foran og fungerte som støtpute. Denne gangen er den bak, og sparkend nå i uke 25ca er veldig (!) mye kraftigere. Blir uvel når det står på som verst. Kan nok ikke bli for mye bevegelse ! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå