Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg føler at jeg krangler litt for mye med sambo.. Ca 1-2 ganger i mnd..det skal sies at han er mye borte da han jobber på anlegg. Det er slitsomt.. Men hva er 'vanlig'? Det er jo en vanlig tanke at alle andre levet såkalte perfekte liv og aldri krangler. Anonymous poster hash: 53cab...444
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Hver dag kjekler vi om noe. Han irriterer vettet av meg. Anonymous poster hash: a9321...9fb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Mannen min har vokst opp i et hjem med mye, mye "spetakkel". Skriking, vold, knusing av inventar, slossing osv var nærmest dagligdags, så han orker ikke sånt i det hele tatt. Vi kan selvfølgelig være uenige av og til, men vi holder det på et rolig nivå uansett. Vi har vært sammen i 16 år og har aldri skreket til hverandre eller hatt høylytte krangler. Blir det for hett mellom øra til en av oss tar vi en pause, en av oss går ut en tur e.l. også tar vi opp igjen diskusjonen når vi har roet oss. Så svaret herfra er nok litt uvanlig, vi krangler egentlig aldri. Anonymous poster hash: 1db04...895
Tjofsen Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Vi har aldri kranglet skikkelig, men jeg har hevet stemmen én gang, husker jeg. Vi har selvfølgelig diskusjoner, men de er saklige og foregår i rolige former.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Ok. Takk for svar. Det er jo ikke alvorlige krangler, men nå som jeg er gravid orker jeg ikke småkjekling heller.. Jeg blir helt tappet for energi. Samtidig irriterer han meg såå mye veldig ofte. Frustrerende dette her asså. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten. Bare 4mnd igjen.. Anonymous poster hash: 53cab...444
skinnfilla Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Ca aldri. Kan ikke huske noen av oss har kjeftet eller ropt, er stort sett enige og vi fungerer godt sammen. Samarbeider og logistikken går greit opp. Penger er et ikketema, ei heller arbeidsfordeling i huset, stell av unger og alt det der. Så da er det ikke så mye å krangle etter;)
ønskerbebis Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Ok. Takk for svar. Det er jo ikke alvorlige krangler, men nå som jeg er gravid orker jeg ikke småkjekling heller.. Jeg blir helt tappet for energi. Samtidig irriterer han meg såå mye veldig ofte. Frustrerende dette her asså. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten. Bare 4mnd igjen.. Anonymous poster hash: 53cab...444 Jeg og sambo krangler litt i ny og ned.. Noen ganger større, noen ganger småkrangling.. Blir mer når vi har travle dager og jeg irriterer meg over at han ikke gjør noe.. Mindre når han kommer med blomster Jeg tror for min og hans del at det er derfor det fungerer mellom oss, vi kan krangle og grine og være irritert men likevel vet vi at det ikke gjør slutt på forholdet! Min forrige kranglet aldri, første krangelen og det ble slutt Litt diskusjon er sunt! Viktig å tørre å si sin mening uten å være engstelig for at den andre personen ikke elsker deg lenger..
Sokkedyret Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Krangler nesten aldri vi heller. Kan være litt uenig eller noen (stort sett meg) er lei seg for noe og tar det opp. Vi hater å være uvenner og blir venner igjen så fort som mulig. Har ikke kommet opp noe som er verdt å krangle og være uvenner for...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Her krangler vi støtt og stadig! Mannen er fransk og har sydlandsk temperament, hehe.. Vi blir fort venner igjen da:) Noen ganger hjelper det bare å få det ut! Funker for oss i alle fall:) Anonymous poster hash: 274b3...7f6
L'attente Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Vi negger hver dag på hverandre om noe. Han kan irritere meg noe helt grenseløst. Men virkelig krangling har vi kanskje et par ganger i mnd, nå som jeg er gravid. Vanligvis sensurerer jeg meg litt men nå kan jeg lange ut noen saftige gloser og det ender som regel med at jeg går fra huset i forbannelse når jeg kjenn det er like før jeg gir han en lusing. Sist gang kom jeg en halv km og da sa bekkenet stopp. Så jeg satt forfrossen og sur på et busstopp da han kom og hentet meg og ba om unnskyldning. Jeg er litt hissig når jeg er gravid, det skal ikke mer enn feil tone til før jeg freser.
Nettie+jentungen Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Samboeren er såå ufattelig rolig av seg, så er mest jeg som krangler. Men han kan sette meg på plass Jeg blir stadig irritert over noe og starter små meningsløse krangler stadig vekk.. Men får jo lite respons da, ender opp med at jeg blir sur, noe som går over raskt
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Hver dag kjekler vi om noe. Han irriterer vettet av meg. Anonymous poster hash: a9321...9fb I know! Du er ikke alene om å ha det slik. Anonymous poster hash: fb986...6aa
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Vi negger hver dag på hverandre om noe. Han kan irritere meg noe helt grenseløst. Men virkelig krangling har vi kanskje et par ganger i mnd, nå som jeg er gravid. Vanligvis sensurerer jeg meg litt men nå kan jeg lange ut noen saftige gloser og det ender som regel med at jeg går fra huset i forbannelse når jeg kjenn det er like før jeg gir han en lusing. Sist gang kom jeg en halv km og da sa bekkenet stopp. Så jeg satt forfrossen og sur på et busstopp da han kom og hentet meg og ba om unnskyldning. Jeg er litt hissig når jeg er gravid, det skal ikke mer enn feil tone til før jeg freser. Det hørtes kjent ut.. :-) Anonymous poster hash: 53cab...444
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Hver eneste dag Anonymous poster hash: 0fb17...8c5
Gjest Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Tsss.... krangler kun når jeg klikker. Og klikker gjerne når jeg blir til et troll. Og troll blir jeg ca 1 gang i måneden og da kan dere tenke seg til at det er udyret PMS som starter dette. Yeah.... Kan da krangle om toalettrullen liksom. Hahahah ere mulig?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Aldri kranglet, vært sammen i 6 år Anonymous poster hash: eec53...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå