Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har en liten baby som har neglerotbetennelse på 4 fingre. Da han var født så var han ganske opprevet rundt neglene, så det har nok kommet bakterier til. Har badet fingrene i grønnsåpebad og smurt med Brulidine (og hatt på votter), etter råd fra helsesøster. Men det ser ikke ut til å gå bort. Noen som har hatt små med neglerotbetennelse? Hvordan ble dere kvitt det? Anonymous poster hash: 66aac...01c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Kom deg til legen. Helsesøster har da ikke nok kunnskap til dette! Anonymous poster hash: 2de78...a49
Von Hertelhofen Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 jentungen m,in har ofte det, jeg smører med bacimysin noen dager så går det over.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Min sønn hadde det en del da jeg "rev" neglene hans.. Behandlet med å vaske med klorhexidin morgen og kveld, og da forsvant det somregel etter en dag og to! Etter råd fra legen, såklart Nå klippes neglene, og vi har ikke problemer med det lengre Anonymous poster hash: b6a9c...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå